Toon posts:

Volkomen off topic troll en flame tegelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gepost door R_O_ONLINE maandag 8 april 2002 - 01:14 Score: 1
Neem toch maar liever m'n Terratec EWS 88 MT, ipv die Creative troep.

Maak em dood

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=495846

In die draad is dit volkomen oninteressant, en bovendien trollerig naar een zeer grote groep die nog gewoon een sounblaster gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reply fixed, zal zo de rest ff bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=495703
who cares hoe een geluidskaart ERUITZIET voor mijn part maken ze hem lichtroze (zoals mijn vriendin haar ondergoed ) het is het geluid dat eruitkomt dat telt (alhoewel ik soms mijn vriendin ook wel is zou willen afzetten )
is ook geen +3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Neem toch maar liever m'n Terratec EWS 88 MT
Da's off-topic, ja!
ipv die Creative troep.
En dat is een (lichte) troll.

draadje done :)

Al gaat 'Maak em dood' misschien wel wat te ver, hoor... :{

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beoordelingen: +1, -1: Troll, -1: Flamebait, +1: Troll, Totaal: 0 / 4x

Hoe kun je in godsnaam +1: Troll toekennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op maandag 08 april 2002 03:32 schreef aad123 het volgende:

Dat komt door dat er op een bepaald moment twee modders bezig waren, de een mod -1 en een ander +1 blijkbaar en doordat die te gelijk hun modpoints doorvoeren komt er een mixje binnen in de db waardering van de een en tag van de ander :{
komt wel vaker voor helaas.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Dat kan ook niet, maar dat is het effect wat compenserend werkt als twee mensen ongeveer tegelijkertijd modden. Eigenlijk zou de tweede dan een waarde 0: troll moeten dragen. Maar jedenfalls telt de tweede moderatie niet zoals hij bedoeld is omdat door de eerste moderatie de reactie bij voorbaat al anders staat dan de waarde waarop de twee mod hem moddert. (Houston do you copy?)
Op maandag 08 april 2002 03:15 schreef aad123 het volgende:
...
Maak em dood
...
Wij (als deze opmerking geen draagvlak heeft dan beschouw deze wij maar als koninklijk meervoud) als nogal behoorlijk politiek correct forum maken niks dood. Wij moddereren reacties hooguit naar een andere bewustzijnstoestand. ;)
Ff zonder dollen. Het is imo eigenlijk de bedoeling dat als je een reactie die niet van jezelf is post, dat je niet te zwaar je eigen mening neerzet, maar dat je dat over laat aan degenene aan wie je hem voorlegt. Nu gebeurd dat bijna nooit. Bijna iedereen kleurt al wel in waar wat ongeveer heen moet. Maar dit is imo de overtreffende trap en imo not done.

Overigens ontopic, het is inderdaad nogal een van trollesteijn en ik ik ga hem eens een zetje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:29

Makkelijk, 3 mensen die vrijwel tegelijk een -1 troll uitdelen geven hem dan gezamelijk een +1 troll :) Zo ook bij -1 inzichtvol volgens mij :D

[edit] COOL ik ben niet de enige die wakker is :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Sjeez, en dit op de vroege ochtend... :P
* Netman768 zal even kijken of het nog nodig is iemand dood te maken naar een andere staat van bewustzijn te modereren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

been there...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Het is imo eigenlijk de bedoeling dat als je een reactie die niet van jezelf is post, dat je niet te zwaar je eigen mening neerzet, maar dat je dat over laat aan degenene aan wie je hem voorlegt. Nu gebeurd dat bijna nooit. Bijna iedereen kleurt al wel in waar wat ongeveer heen moet.
Daar heeft * KeX weer een heel erg goed puntje, daar kan ik me helemaal bij aansluiten, en ik denk de andere petjesmannen ook wel.

We hebben hier een traditie die ontsproten is uit het modden zelf: we tonen onbegrensd respect voor alle opvattingen, meningen, personen e.d. Zo komen we in wederzijds begrip tot een uitwisseling van standpunten en bereiken zo een eindconclusie waarmee iedereen helemaal tevreden is.

@ /me :
Ik zou zeggen dat het op zijn minst van goed fatsoen && correcte burgerzin getuigt (:P) als je een frase als 'IMO' voor je kwalitatieve uitspraken zet. Dat maakt de wereld in het algemeen en /16 in het bijzonder weer een beetje een betere plek. :) :P

edit: |:( :(.
Zo zie je maar hoe moeilijk bewust respect op te brengen is. Als je mijn 2e al. leest lees je dat * mr_a heel /16 over een kam scheert. Dat getuigt niet van wat hij in diezelfde alinea beweert! |:( :( :P. Volgende keer beter maar.. :+

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 22:16 schreef mr_a het volgende:

[..]

edit: |:( :(.
Zo zie je maar hoe moeilijk bewust respect op te brengen is. Als je mijn 2e al. leest lees je dat * mr_a heel /16 over een kam scheert. Dat getuigt niet van wat hij in diezelfde alinea beweert! |:( :( :P. Volgende keer beter maar.. :+
Ja dat valt nog lang niet mee zo zonder koffie, heh mr_a? :)

Maar inderdaad, ik ben het er ook helemaal mee eens.
Nu is dat gelukkig niet iedereen, er zijn ook zat mensen die om een mening vragen (al dan niet er bij vermeldend wat de hunne is :P ).

Er zijn maar enkele soorten reactie's die ik hier neerpleur met een opmerking als: "down please" en dat zijn de echte trolls met flink wat stevige uitdrukkingen en op de man spelen. Maar dan moet ik er wel echt zeker van zijn.

Gelukkig werkt TMF volgens het poldermodel, en zelfs nog iets beter, zeg nu zelf: heb je wel eens een ambtenaar iets zien doen voor 8 uur? :P

/me stemt voor een "opiniepeiling" i.p.v. een betoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op maandag 08 april 2002 22:33 schreef Mecallie het volgende:
Gelukkig werkt TMF volgens het poldermodel, en zelfs nog iets beter, zeg nu zelf: heb je wel eens een ambtenaar iets zien doen voor 8 uur? :P
Heb je ooit een ambtenaar iets zien doen om 04:00 uur :? :P

edit:

Hmm, 04:00 is ook voor 8 uur :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:29
Op maandag 08 april 2002 22:39 schreef Beaves het volgende:

[..]

Heb je ooit een ambtenaar iets zien doen om 04:00 uur :? :P

edit:

Hmm, 04:00 is ook voor 8 uur :)
Jah, ambtenaren doen eigenlijk de hele dag helemaal niets :)

Het leuke is ook nog dat ze dus na ambtenaar geweest te zijn ander werk vinden en slapeloos worden :D (vanwege een tekort aan saai/geen werk ;) )

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Pagina: 1