is een maxtor 20,4 gb 7200 nog geen jaar oud ???
is pas begonnen na mijn nieuwe abit en duron
is pas begonnen na mijn nieuwe abit en duron
Verwijderd
Kijk of de dop nog op je pen zit...
als dat zo is kan je natuurlijk niet op je schrijf schrijven...
als dat zo is kan je natuurlijk niet op je schrijf schrijven...
Dit probleem zegt helaas niks. Het kan alle kanten op.
1) een vriend van me had het ook en zijn harde schijf was kapot
2) ik heb het ook gehad, maar toen waren alleen alle partities op mysterieuze wijze verdwenen. Even fdisk en format draaien en alles loopt nóg als een tiet.
Maar het komt er wel op neer dat je zowiezo ALLES kwijt bent. Succes!
1) een vriend van me had het ook en zijn harde schijf was kapot
2) ik heb het ook gehad, maar toen waren alleen alle partities op mysterieuze wijze verdwenen. Even fdisk en format draaien en alles loopt nóg als een tiet.
Maar het komt er wel op neer dat je zowiezo ALLES kwijt bent. Succes!
Seagate Medalist (Pro)?
Schakel UDMA/33 ondersteuning voor Primary Master uit in je BIOS, het probleem moet dan opgelost zijn.
Schakel UDMA/33 ondersteuning voor Primary Master uit in je BIOS, het probleem moet dan opgelost zijn.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
nee het is een Maxtor 20,4 Gb 7200rpm udma 66
(nog geen jaar oud !!)
(nog geen jaar oud !!)
ja en deze zitten er op
tijdens checken in windows loopt hij vast
hoe kan dat heb hij nooit eerder gehad (bad clusters) !!??
ehh hoe onstaan badclusters
(te weinig spanning ??)
wat te doen ???
tijdens checken in windows loopt hij vast
hoe kan dat heb hij nooit eerder gehad (bad clusters) !!??
ehh hoe onstaan badclusters
(te weinig spanning ??)
wat te doen ???
Heb je het bonnetje nog.... ik zou maar terug gaan.
Money for nothin' and your chicks for free
kan het wezen dat dit gekloot gekomen is omdat hij nu op een MB draaid wat wel ATA 66 ondersteund ??!!
vorige namelijk max ATA 33
(nu komt er een probleem naar voren wat hij al had maar op ata 33 niet aanwezig en op udma 66 wel ??!!)
vorige namelijk max ATA 33
(nu komt er een probleem naar voren wat hij al had maar op ata 33 niet aanwezig en op udma 66 wel ??!!)
Verwijderd
Wat ik niet goed begrijp uit je verhaal is of je windows hebt kunnen installeren op deze schijf of dat je windows vanaf een andere schijf start.
(Of je wel hebt kunnen schrijven op deze schijf of dat het nog helemaal niet gelukt is met je nieuwe mobo).
Controleer ook of je wel een udma66 kabel hebt gebruikt (80 pins ipv 40 pins) en of ie wel goed aangesloten is (blauwe connector dient aangesloten te zijn op je mobo).
Als je systeem overclocked is zet dan de instellingen terug naar standaard en kijk of dit scheelt.
Suc6!
(Of je wel hebt kunnen schrijven op deze schijf of dat het nog helemaal niet gelukt is met je nieuwe mobo).
Controleer ook of je wel een udma66 kabel hebt gebruikt (80 pins ipv 40 pins) en of ie wel goed aangesloten is (blauwe connector dient aangesloten te zijn op je mobo).
Als je systeem overclocked is zet dan de instellingen terug naar standaard en kijk of dit scheelt.
Suc6!
Windows is geinstaleerd op deze drive toen nog geen problemen
nu wel
kabels moet goed zitten if chek hem nog vanavond nog 1x
en systeem had ik al terug gezet (maar heeft wel foutloos gelopen op 950Mhz)
na instalatie van de via 4in1 drivers kon ik helemaal niks meer instalreen liep hij telkens vast
nu liep hij zonder deze drivers
in middels de nieuwste versie geinstaleerf 4.25a resultaat vast lopen tijdens instaltie van directx of een ander progamma
vermoede onstaat toch iets mis met de HD ?!
nu wel
kabels moet goed zitten if chek hem nog vanavond nog 1x
en systeem had ik al terug gezet (maar heeft wel foutloos gelopen op 950Mhz)
na instalatie van de via 4in1 drivers kon ik helemaal niks meer instalreen liep hij telkens vast
nu liep hij zonder deze drivers
in middels de nieuwste versie geinstaleerf 4.25a resultaat vast lopen tijdens instaltie van directx of een ander progamma
vermoede onstaat toch iets mis met de HD ?!
Pagina: 1