Toon posts:

[CLI] Hoe die "screensaver" uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik op mijn server mandrake 8.2 met de CLI dmv de framebuffer op 1280x1024 om onderandere te chatten. Nu ik zeg soms een tijd nix maar ik zou toch graag blijven volgen. Nu slaat na een zakere tijd een soort screensaver aan (blank screen). Die wil ik dus uit... maar ik kan nergens vinden waar, heeft er iemand een idee?

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:29
Op maandag 08 april 2002 00:25 schreef Lasher het volgende:
ik gebruik op mijn server mandrake 8.2 met de CLI dmv de framebuffer op 1280x1024 om onderandere te chatten. Nu ik zeg soms een tijd nix maar ik zou toch graag blijven volgen. Nu slaat na een zakere tijd een soort screensaver aan (blank screen). Die wil ik dus uit... maar ik kan nergens vinden waar, heeft er iemand een idee?
je zou het kunnen proberen in je mandrake-control center en anders log je in als root en snor je de control center op die iets meer doet die vind je na de installatie trouwens op desktop :)

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 00:37 schreef The_Dart het volgende:

[..]

je zou het kunnen proberen in je mandrake-control center en anders log je in als root en snor je de control center op die iets meer doet die vind je na de installatie trouwens op desktop :)
Het ging om de console niet om X ;)
code:
1
2
setterm -blank 0
man setterm

Will do the trick :)

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:29
Op maandag 08 april 2002 00:41 schreef nelske het volgende:

[..]

Het ging om de console niet om X ;)
code:
1
2
setterm -blank 0
man setterm

Will do the trick :)
zo zie je dus dat ik echt newbie ben, ik heb namelijk nog nooit screensaver in console gezien :D

Verwijderd

Topicstarter
thx