Toon posts:

Interlnk / Intersvr problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze proggies gebruikt en het lukt me niet helemaal. Het forum heb ik al doorgespit hierover maar kom er nog niet helemaal uit. Als ik op mn lappie interlnk draai krijg ik zoiets.

F: same as c:
A: same as d:
etc.

Ok alles best maar als ik dan via mn lap in mn pc kijk zie ik allemaal vage mappen zoals % (map) en & (map) Wat doe ik nou fout ik bedoel ze praten allemaal dat deze proggies zo fijn werken Bij mij dus niet he? Fastlink heb ik ook wel maar ja die stomme 30 minuten trial. Bah.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
als beide kanten windows draaien kun je toch ook een 'directe kabelverbinding' gaan draaien?

of gebruik je dos?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Op de ene machine staat Win95 en de andere WinME. Maar op een of andere manier krijg ik dit niet aan de praat. De ene luisterd en de andere zegt dat hij niet verbonden is ofzo.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Interlink / Intersvr ondersteund alleen FAT16 schijven. Als je FAT32 gebruikt dan krijg je allemaal vage tekens enzo.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL