Het lijkt wel of die kussentjes (?) onder mn MS intelli mouse optical versleten zijn.. de muis loopt een stuk minder lekker 
Valt hier wat aan te doen, of is hier garantie op?
Valt hier wat aan te doen, of is hier garantie op?
Da's een goede tip, want de mijne loopt al een tijdje te wankelen op 3 kussentjes.Op maandag 08 april 2002 00:11 schreef Pollewob het volgende:
Hele simpele oplossing.. doe stukjes plakband over die kussentjes.. loopt weer als een trein
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
of nog simpeler: koop een trackballOp maandag 08 april 2002 00:11 schreef Pollewob het volgende:
Hele simpele oplossing.. doe stukjes plakband over die kussentjes.. loopt weer als een trein
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Verwijderd
simpel, ze moeten ook weer muizen verkopenOp maandag 08 april 2002 00:18 schreef Atomsk het volgende:
Die glijvoetjes zijn van teflon. Er is teflon plakband te krijgen bij kantoorboekhandels enzo. Glijt ws beter dan gewoon plakband. Overigens snap ik niet waarom logitech niet een setje reserve glijzolen kan leveren.
Wat is plegde?!!!Op maandag 08 april 2002 19:36 schreef agressive het volgende:
blabla
ik pleur gewoon plegde op me buro en ij gaat wel weer paar dagen mee..
blabla
Verwijderd
ja idd wat is dat, vraag ik me ook al een paar minuten af, misschien de naam van zijn muis? je weet het niet je hebt tegenwoordig hele gek mensen op de wereld hoor geloof me.Op maandag 08 april 2002 19:54 schreef StarTAC het volgende:
[..]
Wat is plegde?!!!
\_Specs_/
\_Specs_/
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Nog beter: nooit schoonmakenOp maandag 08 april 2002 00:11 schreef Pollewob het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
bruna of iets dergelijks,....Op maandag 08 april 2002 22:32 schreef Trent het volgende:
Dit topic is zeer interessant voor mij; ik heb nog een oude IntelliMouse Explorer 1.0 liggen met hetzelfde probleem. Afgezien van (weer) een andere muis komen is Teflon Tape inderdaad misschien wel een mooie oplossing. Ik woon in Noordwijk (ZH), weet iemand een winkel in mijn omgeving waar ze dat verkopen?
Op maandag 08 april 2002 22:34 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nog beter: nooit schoonmakenNa een paar dagen/weken komt er een laagje vuil op de kussentjes en als je nooit afstoft (een echte tweaker doet dat niet) dan heb je na verloop van tijd stofkussentjes. Perfect
PSN: DutchTrickle PVoutput
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Hehe kwou dat dat werkte, maar twil nie echt, ooit eerste keer schoongemaakt (na dik half jaar) en toen waren ze wel behoorlijk afgesleten, nu na een dik jaar is der al 1tje zo ver weg dat ik af en toe met het harde plastic van de muis al over me bureau schuurOp maandag 08 april 2002 22:34 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nog beter: nooit schoonmakenNa een paar dagen/weken komt er een laagje vuil op de kussentjes en als je nooit afstoft (een echte tweaker doet dat niet) dan heb je na verloop van tijd stofkussentjes. Perfect
Ja! Vervang de camera in je muis door een knikker !Op maandag 08 april 2002 00:22 schreef IzoOoo het volgende:
Doe een Knikker-Mod
Die heb ik hier al een keer zien langskomen (zelf heb ik dit nog niet gewaagd)
Mother, will they like this song?
Verwijderd
dan wil ik tegen jou cs'enOp maandag 08 april 2002 10:20 schreef Tubby het volgende:
[..]
trackball roelt
De mijne is al 5 jaar oud en doet het nog perfect.
Verwijderd
Gaat deze sneller dan een treinOp maandag 08 april 2002 00:13 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
of nog simpeler: koop een trackball
Verwijderd
een trackball fragd zo klote in UTOp maandag 08 april 2002 00:13 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Verwijderd
RoeleeeeOp maandag 08 april 2002 00:13 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Verwijderd
zo'n trackball is imho nog slechter qua RSI dan een muis.Op dinsdag 09 april 2002 07:58 schreef Wingman25 het volgende:
In het RSI oogpunt zeg ik dan, koop een goeie trackball (bijv. Marble FX)
Kheb zo'n FX en mijn drukpuntjes zijn dus wel versletenOp dinsdag 09 april 2002 07:58 schreef Wingman25 het volgende:
[..]
Roeleeee
Ben ik het wel een beetje mee eens.
Een optical mouse verslijten geeft bij mij alleenmaar aan dat er TE veel achter een PC gezeten wordt. In het RSI oogpunt zeg ik dan, koop een goeie trackball (bijv. Marble FX) die slijten NIET, de drukpuntjes zijn van metaal, hoeven af en toe alleen ff schoon gemaakt worden, en verder gewoon roeleeeee.