Ik geloof dat ik met de billen bloot moet: ik heb een ontzettende blunder gemaakt. In mijn review van de MegaWorks 510D heb ik het weten te presteren om alle aantekeningen ten onder te laten gaan met een oude versie van windows. Er zit dus niets anders op dan opnieuw te luisteren. En daar heb ik jullie hulp voor nodig. Ik zoek iemand met dit setje in een goede opstelling die in de buurt van Utrecht woont en het niet erg vind om een moderator op bezoek te krijgen
.
Wrom doe jij dat nu weer Jag 
(en leuk dat je zo vaak op #av bent
)
(en leuk dat je zo vaak op #av bent
* Raymond in pc-winkelmedewerkersmodeOp zondag 07 april 2002 23:33 schreef Jag het volgende:
ik heb het weten te presteren om alle aantekeningen ten onder te laten gaan met een oude versie van windows.
Wat is het probleem? Dan zet je toch gewoon ff je backup terug?
Het mooiste is, wanneer mensen dan een enorm rode bietenhoofd krijgen, terwijl ze eigenlijk onze winkel aansprakelijk wilden stellen voor de geleden schade. En uiteraard wanneer de winkel weer ff leeg is, met de collega's weer lekker lachen om die domme klanten
No offence Jag
no offence taken. Maar afgezien van het feit dat ik niet aan backuppen doe, had dat in dit geval niet geholpen. Ik had gewoon een los txt bestandje op mijn desktop gezet (lekker in het zicht) en vergeten die te backupen voordat ik de windows dir eraf keildeOp zondag 07 april 2002 23:59 schreef Lampje het volgende:
[..]
* Jag in pc-winkelmedewerkersmode
Wat is het probleem? Dan zet je toch gewoon ff je backup terug?
Het mooiste is, wanneer mensen dan een enorm rode bietenhoofd krijgen, terwijl ze eigenlijk onze winkel aansprakelijk wilden stellen voor de geleden schade. En uiteraard wanneer de winkel weer ff leeg is, met de collega's weer lekker lachen om die domme klanten
No offence Jag
Ben niet zo'n irc fanOp zondag 07 april 2002 23:52 schreef Big-Foot het volgende:
Wrom doe jij dat nu weer Jag
(en leuk dat je zo vaak op #av bent)