De lijnen die je op sommige foto's ziet komen helaas door de camera

IJsdikte op de Elfstedentocht Check of zwemshort mag op camping in Frankrijk
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Dat zou ik mijn lieve intelli explorertje nooit aandoenOp zondag 07 april 2002 23:39 schreef GloriX het volgende:
Goeie mod hoor.
Ach ja maar nu je muis nog dan past alles bij alkaar.
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
Het voorste gat zit juist geen fan achter, vandaar dat je zo goed dat licht ziet. De schterste zit er wel 1tje inOp zondag 07 april 2002 23:47 schreef vwk het volgende:
Netjes gedaan voor 1st mod
Met die lak op je kast kan je je erin scheren![]()
![]()
Nice job, keep up the good work
edit:
Is die meest achtergelegen fan nou niet doorzichtbaar, of zit daar geen ccfl in de buurt?
Omdat er geen (nouwelijks) licht doorkomt.
Ik wil wel graag overclocken maar op het moment krijg ik mijn XP 1600 niet verder dan 1442 stressed 55 graden(FSB op 138) Ik heb namelijk een ECS k7s5a. Hier is wel een OC bios voor uitgekomen maar deze gaat van 138 naar 150. Op 150 kom ik niet meer in windows. Hij post dan trouwens wel netjes als een 1900Op zondag 07 april 2002 23:51 schreef wmeester het volgende:
Mooie first try!
Ga zo door, en gaan we ook nog wat overclokken of is dit een stil systeempje geworden?
Das juist het probleem, ik was ff vergeten dat daar men HDD's hingenOp zondag 07 april 2002 23:55 schreef Mephisto het volgende:
Dus das gewoon een gat in de case?Zet er dan een intake-fan achter!
Verwijderd
Misschien CCFL bovenin in het midden of iets naar voren toe?Op zondag 07 april 2002 23:54 schreef IzoOoo het volgende:
[..]
Het voorste gat zit juist geen fan achter, vandaar dat je zo goed dat licht ziet. De schterste zit er wel 1tje inBeetje verkeerde berekend
Jij doet hier ergens toch iets fout,Op zondag 07 april 2002 23:56 schreef IzoOoo het volgende:
[..]
Ik wil wel graag overclocken maar op het moment krijg ik mijn XP 1600 niet verder dan 1442 stressed 55 graden(FSB op 138) Ik heb namelijk een ECS k7s5a. Hier is wel een OC bios voor uitgekomen maar deze gaat van 138 naar 150. Op 150 kom ik niet meer in windows. Hij post dan trouwens wel netjes als een 1900
kingston. Het bord is gewoon slecht overclockbaar, maarja voor dat geld kan je niet alles hebbenIs je geheugen misschien no-name?
Verwijderd
Nah kingston is niet meteen slecht... maar een oc van 138 is kiele kiele.Op maandag 08 april 2002 00:06 schreef IzoOoo het volgende:
[..]
kingston. Het bord is gewoon slecht overclockbaar, maarja voor dat geld kan je niet alles hebben
Hoi
Ik ben er wel erg voorzichtig mee! ik denk niet dat het een goed idee is om hem mee te nemen naar een grote LAN-party oid. T blijft toch een soort kind voor meOp maandag 08 april 2002 08:21 schreef nobody122 het volgende:
nice gedaan!
Zoiets wil ik ook nog ooit gaan doen maar dan ook handvaten eraan en wieltjes eronder, lijkt me makkelijk
Misschien op CampZone 2 ff![]()
Verwijderd
Heb ik ook met mn aOpen hq45... kan 1 van de 3 (de onderste) niet gebruiken...Op zondag 07 april 2002 23:37 schreef Enterprice_NL het volgende:
Nijs!!!
Hee, die case heb ik ook (ergens). het is wel jmmr dat je ALS je een grotere mamaplank erin doet, dat je dan een paar 5,1/4" bays kwijtraaktDan kan je alleen de bovenste 2 gebruiken
Verderz goed gedaan voor je 1ste MOD, klasse!!!