Toon posts:

team joinen of alleen verder.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het team waar ik (ongevraagd) zo'n 20k/dag flushte was het een beetje zat
(het was nu niet meer HUN teampje ofzo.....)
whatever..

Ik twijfel..

Als dit overal zo gaat, dan ga ik lekker op eigen naam verder.
Als dit een uitzondering is, dan hoor ik dat graag...

Verwijderd

of je joint [DPC] FaboSystems (info@fabosys.com) :)

edit:

We doen ongeveer 6k+ tot 8k+ per dag (door de week) of net zoals gisteren 13k+ wat net niet genoeg is om in de stats te komen, dus die blokkies van jouw zijn welkom hoor :)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Join rc5@Calslaan7-1.com

Stats op http://130.89.221.201

=)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Join ons maar. kijk maar ff hier voor info: http://burnincows.dyndns.org:2000/byhost.html

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Mwoe
Team joinen natuurlijk [DPC] Team Frikandel Speciaal kan alle hulp gebruiken :)

check http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=308615 als je intresse hebt..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
mocht je iets hebben met MSX, dan zou ik mooi het MSX.ORG Team joinen als ik jou was :)
zie www.msx.org/rc5.html

Verwijderd

ik was eerst ;)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Zoek maar eens een leuk team :)
Er zijn er inmiddels zat.

Ik zal volgende week ons team ook eens versterken met 25 krachtkoeien, kunnen we wel gebruiken :)

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Ja, maar je hebt wel je reply aangepast zodat je wat vriendelijker over komt..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

van mij mag je ook team killemall joinen.
de grote jongens binnen dit team doen tussen de 2.5k en de 20k.

Ik zou het zelfs heel leuk vinden als je via mijn eigen proxy mee doet zodat een kammaraad binnen dit team het gelijk heel warm krijgt ;)

Team stats pagina's:
van killemall zelf http://213.46.13.104/~engelen/rc5/stats/byhost.html
van Sir.Kiekeboe.kijkt.tv http://212.187.94.87/byhost.html

Let wel, ik doe dus als team binnen team killemall mee en kom daar voor uit, jippie ook overiggens, de andere in de top 5 zijn ook teams zonder proxy, m.u.v. origin maar dat is via een eigen netwerk en daar kom je niet op als niet origin gebruiker.

IP adressen van de proxy's zijn het zelfde als van de stats pagina's.

• Muurbestormer
  • Laatst online: 25-05 11:08
En ook dit keer kan Team Duron niet achterblijven! het team is voor Duron-Owners EN sympathisanten (hoe schrijf je dat)
Dus join gerust, op dit moment zijn we nog niet in de dagelijkse stats te vinden, dat komt omdat we pas net bestaan. Maar ik kan je wel vertellen dat we op korte termijn een aantal netwerken ter beschikking krijgen. Dus die stats gaa we halen.. think about it.

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
Als je het leuk vindt om met een team in oprichting mee te doen, kun je ons ook joinen: [Dutch Power Cows]Pixilated NetphreaX, wij zijn net begonnen met een eigen subteampje en we kunnen wel wat hulp gebruiken. :) Kik voor meer info op onze (zeer voorlopige, in 1 uur in elkaar geflansde) homepage: www.pnpx.cjb.net. Of meel voor meer info naar rietveld@b-rietveld.tmfweb.nl .

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Nou, je ziet het, je bent gewild :)

Als je maar de DPC blijft steunen, dan vind ik het allemaal wel best.

GOOOOO COWS!

Verwijderd

JOIN burnincows, ben sinds kort ook bij hun is dik lache

GO DPC GO

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Volgens mij was het de afspraak om niet zomaar voor je eigen team "ongevraagt" reclame te maken.

Vermeld op zijn minst ook ff de WDO pagina er bij!

Hier bij vermeld ik die dus ff, zie voor alle subteams dus http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp en zoek ff lekker zelf uit bij welk team je wilt.. en zorg er een beetje voor dat alle team even groot blijven, dan blijft de concurrentie een beetje leuk!

Verwijderd

Vind ik ook, zoek zelf een team vraag dan of je gewenst ben en het liefst een niet zo groot team.

Help de kleine teams zo komt er meer concurrentie met als logisch gevolg meer wu's:)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Join geen team

Verwijderd

Ga anders lekker ff een grote buffer sparen !!En join dan een team dan heb je gelijk een lekkere binnenkomer;);)

En je kunt ff rustig rond kijken wie je kiest.

Verwijderd

Inderdaad... een team joinen kan heel leuk zijn ... kijk gewoon eerst een tijdje rond... hier http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp
staan een hoop teams en homepages die je kan bezoeken.

Met het aantal blokjes die jij doet kom je altijd wel in de stats, dus daar hoef je je noet druk over te maken

suc6

:) sorry ...typo's

Verwijderd

inderdaad kies gewoon een subteam uit die je leuk vind/lijkt zolang het een [DPC] team is is het goed :)

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

als je zelf 20k per dag doet, waarom zou je dan een subteam joinen? een subteam join je meestal enkel omdat je zelf te weinig doet om in de stats voor te komen, als je 20k per dag doet ben je een goeie! dus ik zou mooi alleen blijven, en natuurlijk bij DPC :)

Verwijderd

Moet ik nou ook mijn teampie promoten ofzo? :P

Thunder Cows!!!!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 11:39 schreef Sequence het volgende:
als je zelf 20k per dag doet, waarom zou je dan een subteam joinen? een subteam join je meestal enkel omdat je zelf te weinig doet om in de stats voor te komen, als je 20k per dag doet ben je een goeie! dus ik zou mooi alleen blijven, en natuurlijk bij DPC :)[/quote]inderdaad doe ik ook 8-)

Verwijderd

SysDad, met 20K per dag red je het ook wel met een eigen subteam om in de dagelijkse DPC top 30 te komen. :) Gewoon ff id aanmaken bij distributed.net en een leuk naampje verzinnen, volgende dag DPC joinen en dat is het dan wel.

kNaRiE vindt het jammer dat het zo moet :(

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kNaRiE:>> waarom zou hij een subteam op moeten zetten? hij kan toch gewoon alleen onder zijn eigen naam flushen zoals iedereen dat ooit deed :)
zoals eerder gezegd: subteams zijn voor mensen met weinig cow-power, dan is dat de enige manier om een rol van betekenis te spelen in de stats..

• TGEN
  • Laatst online: 26-05 15:28

TGEN

Hmmmx_

Hmm, dit klinkt nogal als reclame...

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Wat een gezeur om iemand zeg.. let the guy decide for himself.. en ga nou nie zo vriendelijk doen ineens.. ok ik weet het Tweakers zijn altijd vriendelijk.. maar het valt me nog mee dat we nog niet met geld gaan bieden kom op zeg.. kvind dit wel een beetje een zielige vertoning.. gaat in plaats van iemand die al lid is meer computers assimileren.. dat heeft meer nut.. dan kom je eerlijk in de dagelijkse stats..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

Topicstarter
Knarie,

No hard feelin's.......

En de Rest.....

Ik denk dat ik het nog ff alleen probeer...
Pagina: 1