Hoi All ..
Ik heb afgelopen week toen ik in duitsland was een moederbordje met toebehoren gekocht.
ik heb een 8HKA+ met revisie 2.0 en bios Y+ gekocht.
ook een athlon XP1800 en 256 mb geheugen pc266.
thuis aangekomen , eea geinstalleerd en wat blijkt , wat ik ook doe ik krijg er geen OS op.
de machine boot en werkt en draait, maar bij installatie van windows 98,2k en xp dezelfde problemen :
cd erin setup (of winnt) starten , eerste installatie slag doen alles gaat goed , reboot en dan tijdens 2e installatie slag kan ie opeens allerlei files niet lezen (die dus al lokaal op mijn pc stonden door de eerste kopieslag)
foutmeldingen dat die file beschadigd is of helemaal niet te vinden.
ik weet niet wie ik moet verdenken , moederbord of geheugen ...
ik ddenk het mainbord , heeft iemand ooit zoiets eerder meegemaakt ??
Heb overigens zowel de veilige als de optimale bios config gebruikt om hardware tweaks uit te sluiten ...
ik hoor het graag voordat ik weer naar aken brom
Ik heb afgelopen week toen ik in duitsland was een moederbordje met toebehoren gekocht.
ik heb een 8HKA+ met revisie 2.0 en bios Y+ gekocht.
ook een athlon XP1800 en 256 mb geheugen pc266.
thuis aangekomen , eea geinstalleerd en wat blijkt , wat ik ook doe ik krijg er geen OS op.
de machine boot en werkt en draait, maar bij installatie van windows 98,2k en xp dezelfde problemen :
cd erin setup (of winnt) starten , eerste installatie slag doen alles gaat goed , reboot en dan tijdens 2e installatie slag kan ie opeens allerlei files niet lezen (die dus al lokaal op mijn pc stonden door de eerste kopieslag)
foutmeldingen dat die file beschadigd is of helemaal niet te vinden.
ik weet niet wie ik moet verdenken , moederbord of geheugen ...
ik ddenk het mainbord , heeft iemand ooit zoiets eerder meegemaakt ??
Heb overigens zowel de veilige als de optimale bios config gebruikt om hardware tweaks uit te sluiten ...
ik hoor het graag voordat ik weer naar aken brom