Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Maar we zien je wel weer hier?
Bedankt voor alle tijd die je aan ons hebt willen besteden.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/461682/1?limit=100 werkt nu wel goed bij mij
Als in "permanent" of als in "ik kom nog wel eens langs, maar niet meer als moddereter"?Vandaar dus dat ik eindelijk besloten heb de knoop door te hakken en te vertrekken.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Hmja, het gaat niet echt fijn pas geleden nog OzBoz en nu Diadem...Op zondag 07 april 2002 22:37 schreef Vae Victis het volgende:
Jammer, gaan jullie allemaal weg ofzo
Maar we zien je wel weer hier?
HTML is fixed door Jotti.Op zondag 07 april 2002 22:38 schreef Compubiter het volgende:
Da's al de tweede goede mod die er mee stopt.
Bedankt voor alle tijd die je aan ons hebt willen besteden.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/461682/1?limit=100 werkt niet goed bij mij
Als moderator. Ik zal hier zeker nog wel regelmatig komen. Minder vaak als tot nu toe, maar ik zal niet compleet verdwijnen.Op zondag 07 april 2002 22:38 schreef oVRoM het volgende:
Als in "permanent" of als in "ik kom nog wel eens langs, maar niet meer als moddereter"?
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Je was een goede, actieve, en strenge doch rechtvaardige mod.
Hopelijk kun je het nog opbrengen om hier te komen in de toekomst.
Verandert z'n sig te weinig.
Ik hoop dat je nog vaak post op W&L.
Succes met je studie.
Jazeker.Op zondag 07 april 2002 22:50 schreef Peertje het volgende:
Jammer, ik heb zo om je gelachen om je post in een mooie vrouwe topic in de HKMischien weet je nog wat ik bedoel
Mijn HK-posts zijn op de vinger van 1 hand te tellen
Hoewel we het natuurlijk niet altijd eens waren (qua modden), durf ik toch wel te zeggen dat zonder jou het niveau hier een stuk lager geweest zou zijn.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Bedankt in ieder geval!
Succes met vanalles, en tnx voor de modpraktijken hiero
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Succes verder.
Bedankt voor al je tijd die je in W&L gestoken hebt, zowel voor het modden als het niveau die je in W&L bracht.
We gaan elkaar zeker nog wel is spreken
Verwijderd
en kom nog eens atlantis spelen ofzo!
Geef me een tijd en een plaats en ik ben er!Op maandag 08 april 2002 00:36 schreef [YR]paladin het volgende:
jammer dat je stopt ja, maar veel plezier met je studie!
en kom nog eens atlantis spelen ofzo!
Nee, serieus, ik ben nu in Utrecht lid geworden van een spellen-vereniging in oprichting. Ik ga denk ik proberen daar Atlantis te introduceren (moet alleen eens gaan kijken of dat mag enzo, toestemming vragen aan ehm... ik ben zijn naam vergeten.). Als dat lukt kunnen we wel een keer een wereldkampioenschap voor clubteams organiseren *haha*
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Verwijderd
al was het soms niet zo eenvoudig je hebt je goed geweerd...
Verwijderd
Omdat ik meer in de "w" kant van w&l geïntresseerd ben, zag ik je daar regelmatig goede en heldere posts doen, en ik hoop die, ook na vandaag, nog vandaag te mogen zien.
Succes met je studies verder
Verwijderd
Dat neemt niet weg dat ik de situatie begrijp. Je was idd wel eens streng, maar dat heeft W&L ook nodig. We zullen je missen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
* Gnoom *
....oh...niet, he, je hebt net je sig en ondertitel veranderd
Iedereen is speciaal, behalve ik.
Verwijderd
Bedankt voor het modden, en veel plezier met je studie. Dat je hem maar snel mag afronden
Verwijderd
Tuxus
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
in ieder geval, bedankt voor alle inzet!
Succes!
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Bedankt voor de inzet, hopelijk zien we je nog regelmatig hier in de leuke discussies.Op zondag 07 april 2002 22:35 schreef Diadem het volgende:
Tot ziens.
Was jij niet helemaal gestopt?Op maandag 08 april 2002 13:19 schreef KroontjesPen het volgende:
Veel succes in je studie(s) maar vergeet niet te ontspannen.
[topic=454702]
Who is John Galt?
Verwijderd
martin medemaOp maandag 08 april 2002 00:43 schreef Diadem het volgende:
[..]
Geef me een tijd en een plaats en ik ben er!
Nee, serieus, ik ben nu in Utrecht lid geworden van een spellen-vereniging in oprichting. Ik ga denk ik proberen daar Atlantis te introduceren (moet alleen eens gaan kijken of dat mag enzo, toestemming vragen aan ehm... ik ben zijn naam vergeten.). Als dat lukt kunnen we wel een keer een wereldkampioenschap voor clubteams organiseren *haha*
zal ik hem voor je vragen?
Verwijderd
Verwijderd
Als W&L user in ieder geval bedankt voor de gedane modarbeid.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
Tot ziens op dit forum
Veel plezier met je alternatieve tijdsbesteding
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Hoe zat dat nu ook alweer? Waren er geen plannen om het spel uit te gaan geven ofzo?Op maandag 08 april 2002 16:45 schreef [YR]paladin het volgende:
[..]
martin medema
zal ik hem voor je vragen?
Misschien moeten we het hier via ICQ over hebben. Nu ik geen mod meer ben kan ik helaas mijn macht niet misbruiken om offtopic te praten in W&L, namelijk
<small>En Grrrrrene voor het feit dat ik nog steeds html-rechten heb >:)</small>
Verwijderd
Succes verder (loos om dit te schrijven als ik je nog gewoon ongeveer even vaak zie..)
Verwijderd
Jij ook heel veel sterkte de komende tijd. Ik weet niet zeker of Morgoth en Lord Daemon het 5e gebod zullen eerbiedigen nu ik weg ben. Ik ben bang dat ik weleens in dit aspect van hun opvoeding gefaald zou kunnen hebben.Op dinsdag 09 april 2002 15:28 schreef el_marcianito het volgende:
Succes verder
Maar mochten ze dit belangrijkste gebod niet heiligen, wees er dan zeker van dat ik ze bestraffend zal toespreken
Op dinsdag 09 april 2002 14:34 schreef Diadem het volgende:
<font size=6>Bij deze wil ik graag iedereen bedanken voor de vele fantastische reacties.</font>
Toch jammer dat je weggaat, je was een nuttige bijdrage voor de Red Army hier. Een prettig leven nog verder, en uh... kom nog eens terug
8 )
AmenOp zondag 07 april 2002 23:05 schreef Lord Daemon het volgende:
Diadem, ik wil je graag bedanken voor alle moeite die je in W&L hebt gestopt. Zo'n anderhalf jaar modden, daar is een hoop tijd in gaan zitten die ik liever niet uitreken.(Ook omdat ik dan op harde feiten van mijn eigen leven gewezen word.
)
Hoewel we het natuurlijk niet altijd eens waren (qua modden), durf ik toch wel te zeggen dat zonder jou het niveau hier een stuk lager geweest zou zijn.
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::