KPN? ik wordt er strontziek van

Pagina: 1
Acties:

• Piet Marisael
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05-2023
al enkele jaren heb ik een GSM met KPN-abo.
de verbinding met het netwerk wordt met de dag slechter.
even kontakt opgenomen met KPN: nee meneer het ligt niet aan ons het ligt aan Uw toestel.
ik naar een Nokia-center, voor 25,= mijn toestel na laten kijken: nee meneer met Uw toestel is niets aan de hand, het werkt 100%
ik naar libertelwinkel gegaan, prepaidkaart gekocht
mijn KPN nummer doorgeschakeld naar Libertel nummer, 100% verbinding met het netwerk en alle telefoontjes ongestoord binnen.
had ik van te voren in Juli nog mijn KPN-abo verlengt met een jaar, zou ik 3 maanden geen abo hoeven te betalen.
2 rekeningen later nog steeds abo kosten op mijn rekening
klantenservice KPN gebeld, ja U raad het al, verbinding valt steeds weg
gewone telefoon gepakt, opnieuw proberen te bellen: sorry meneer we hebben computer storing, we kunnen niet bij Uw gegevens
later weer terug gebeld: ja meneer de computer werkt weer, wat de rekening betreft dat kijken we nog wel na en dan hoort u nog iets van ons.
en de verbinding?
tja meneer in uw postcode gebied moet u goede verbinding hebben, maar soms kan het voorkomen als er een mast op uw dak staat dat u net onder de zender zit en dan kan die u niet bereiken.
mast op mijn dak? sinds wanneer? toen ik 3 uur geleden thuis kwan stond hij er nog niet.
tja meneer dan weet ik het ook niet!

Dank aan de servicedesk van KPN
volgend jaar dan kies ik maar gewoon voor libertel, dat scheelt een hoop ergenis over masten die niet op mijn huis staan, het veelvuldig bellen naar een computergestoorde helpdesk die steeds wegvalt en een abo die niet 3 maanden niet gratis krijgt.

Verwijderd

AMEN! :P

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Hmm .. ik heb geen slechte ervaringen met KPN, dat kan ook helemaal niet want ik bel met libertel :+

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Piet Marisael
eigenlijk stom dat ik het al enkele keren heb laten verlengen
volgend jaar ga ik gewoon naar libertel en ik neem mijn eigen nummer mee
dat is het enige positieve wat ik van KPN ooit gehad heb: een gemakkelijk nummer

Verwijderd

hey,

Om eerlijk te zijn, KPN = de nummer 1, met al die andere providers is er altijd wel iets mis.....is het niet de dekking is het wel de geluids kwalitijd, enz enz enz..

Verwijderd

Volgens mij heb je de strekking van deze thread gemist, Anton1633.
Met alle andere providers is wel iets mis??? En met KPN niet zeker. Heb ik dat zeker verkeerd gelezen...
Wat mij betreft, ik heb een mobile lulijzer van de zaak, van KPN, en eentje van mezelf, van Telfort.
Met Telfort nog nooit problemen gehad en de geluidskwaliteit is super.
Dat KPN geval "vergeet" nog wel eens te bellen als ik op het groene hoorntje druk. Gebeurt gewoon niks. Collega's van mij hebben mobiele KPN ijzers die op Microsoft draaien, want af en toe lopen die krengen spontaan vast.
En de geluidskwaliteit is prima, als je van ruis houdt...

Die KPN streekjes zijn smerig.
Die Marisael site is lekker...

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 21:44 schreef Anton1633 het volgende:
hey,

Om eerlijk te zijn, KPN = de nummer 1, met al die andere providers is er altijd wel iets mis.....is het niet de dekking is het wel de geluids kwalitijd, enz enz enz..[/quote]Mag je mij vertellen waarom KPN bij m'n ouders thuis (en in veel omliggende dorpen) slecht te bereiken is en Libertel het prima doet met supergeluidje.

Idem bij ons op school
nergens problemen met libertel, KPN ontvangst is bar slecht en werkt eigenlijk alleen als je naar de luchtbrug loopt.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Volgens de consumentenbond is het was het netwerk van kpn het beste.
Volgens kema was het netwerk van libertel het beste.

Dus daar schieten we niet veel me op...

Verwijderd

laten we inderdaad even voorop stellen dat de kwaliteit van KPN ongenaakbaar is, maar zoals vaak wordt je van het kastje naar de muur gestuurd als je problemen hebt, daar komt nog bij dat KPN keihard de duurste is.

KPN :(

• Piet Marisael
Heb vandaag voor alle zekerheid nog even gebeld dat ik die antenne helemaal niet op mijn dak wil hebben. :?

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:08

Destruction

(ex-)Automonteur

2 dingen :

betekent dit dat jij nu bij libertel zit

en ik wil ook een gsm gaan halen , maar van me ma mag ik ALLEEN kpn ( zonder abbo , met
beltegoed ) is dat nou wel verstandig ???

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Piet Marisael
ik zit nu bij libertel, het schijnt dat de prepaid kaartjes van KPN wel voor een goede verbinding zorgen volgens mijn buurvrouw.
liegt zij dan ik ook. :?
Pagina: 1