Toon posts:

ISDN modems --> Asuscom ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Ik heb dus ff wat rond zit te kijken en veel gelezen in reviews wat nou een echt snel en goed ISDN modem (adapter) is. Nou kom ik dus uit bij de Asuscom ISDNLink 128K PCI ISDN.

Nog nooit van Asuscom gehoord maar goed. Ik dus zoeken met pricewatch naar die adapter, zijn 2 winkels die um hebben maar als ik op sites zie, is dr 1 die heb helemaal geen Asus of Asuscom adapters. En die andere heeft alleen maar Asus ISDN adapters...

Nou is dus mn vraag, zijn de Asuscom adapters nou het zelfde als de Asuscom adapters? Of zijn slaat de naam op het zelde ? Overal zie ik Asus staan maar nergesn Asuscom :?

Gegroet :)

btw, mn 1337-linker-raampje-icoontje-beweeg-plaatje komt dr aan hoor :P

• PipelineNoise
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:00
about asuscom ...

Established in 1995, founded by a group of talented R&D engineers.

Asuscom is a subsidiary of ASUS, who rank as the second best company in Taiwan, and 44th wordwide by BusinessWeek's information Technology.

Asuscom's strong group of engineers provide the most advance products, which has set us apart from our competitors.

Asuscom has been recognized by customers worldwide. We are the leading ISDN brand, our sales figures has been double up over the pass 5 years and we have acquired large percent of the European market.

Our goal is to continue to provide solid high valued added technological solutions to our customers.
ff zoeken bij google...

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ben al op die site geweet hoor :)

Maar je kunt ze nergens bestellen in NL ofzo :?

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

ik heb altijd een e-tech gehad van 75 gulden, en die is altijd gewoon snel en goed geweest, koop je zo'n ding voor een snelheidswinst van 0,1kb/s :?

//edit

ik zie dat de prijs meevalt :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 22:30 schreef DenniZ-X het volgende:
ik heb altijd een e-tech gehad van 75 gulden, en die is altijd gewoon snel en goed geweest, koop je zo'n ding voor een snelheidswinst van 0,1kb/s :?

//edit

ik zie dat de prijs meevalt :)
Nou ik gebruik um meer om mee te gamen. Nu zit ik rond een ping van 80 a 110. Met dat Asuscom modem haal je rond de 40 a 70 en downen gaat ook sneller 1kb/s... dat is best veel voor een ISDN-er hoor :P

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik hoop voor je dat je niet bedrogen uitkomt, het is nogal een verschil.. je ping halveren door een andere ISDNkaart... ik vraag het me af.

misschien dual-ISDN >:)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Pagina: 1