Toon posts:

Problemen in UT met videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
System:Geforce 2MX
AMD 1 GIG
128 MB

Da's dus mn pc.
Ik speel vaak UT met softwair rendering maar dat kan veel beter met mn pc. Als ik bv. met open gl support speel dan crashed mn geluid/internetconnectie na 5 minuten ofzoiets en moet ik weer restarten om het terug te krijgen. Met 3d support heb ik dezelfde problemen PLUS dat mn muis het niet meer doet (ik kan niet aimen als ik dat probeer loop ik gewoon, dus als ik naar voren beweeg met mn muis loop ik naar voren), een aantal binds werken ook niet en na een aantal minuten type ik hetzelfde als met shift ingedrukt, met hoofdletter, ik kan dan caps aanzetten, maar dan doen de cijfers et niet en nog meer binds. Iemand weet wat er mis is? Icq of msn me pl 151128858/edgarhoes@hotmail.com

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 16:51

ErA

Ik raad een reinstall van UT aller eerst aan, angezien ik die problemen die jij hebt nog nooit hebt gezien. Als het echt daar niet aan ligt moet je het maar zeggen. Want ik vind het vage problemen die jij daar hebt. Probeer ook eens nieuwe detonator drivers te installen

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Drivers up2date = erg belangrijk.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Topicstarter
Dat was even het broertje van een vriend van mij voor de gelegenheid op mijn account :)
Maar het is inderdaad heel vreemd. Aan de drivers lijkt het mij niet te liggen, want andere mensen met een heel normale gf2mx hebben met die drivers er ook geen last van. Het kan ook wat hardware-matigs zijn. Want na en voor formateren bleef het probleem behouden. De oplossing van unreal opnieuw installeren heeft dus ook niet geholpen.
Any ideas verder nog?

Verwijderd

O.S. ????? :z

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:06
omdat UT er in software geen last van heeft denk ik dat UT goed geïnstalled is. Blijft over. Hardware probleempje of driver probleempje. Hoe reageren andere spellen op glide en d3d gebruik?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Heb ik in OGL geen last van, in D3D wel veel.

MEM: 384MB
VID: GF2Ti
Det. 28.83 en DX8.1

You can't have everything. Where would you put it?

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

Nessuno

io sono nessuno

hep hier een Asus A7N+ XP1800 met 512 mb ram + asus 8460 gf4 ultra
maar mijn unreal loopt ook voor geen meter meer onder direct3d opgel werkt wel maar dan is alles donker (ik weet dat je dit kan bijstellen)
os =win98 vergeinstallerd
Direct -x 8.1
voor vga heb ik de laatste Detonator driver
sb live

de problemen die ik ondervind is dat alles heel erg traag gaat als ik mijn muis beweeg zit er zeker een vertraging in van een halve minuut of meer
en dat terwijl het geluid gewoon normaal door loopt
ook het beeld schokt (zo er dat je de frames kunt tellen)

dit probleem had ik niet met mijn Geforce 2

iemand een idee waar dit aan kan liggen ? :(

Na rose e cient spin

Verwijderd

Topicstarter
Operation system is win98se gewoon.
Zoals hier wel te horen is dat er zich in unreal erg vreemde verschijnselen kunnen voordoen. Aan de software ligt het niet, aan de drivers dus waarschijnlijk ook niet. (Zal toch de nieuwste detonater-drivers eens proberen)
Iets hardware-matigs lijkt me dan toch, maar dat slaat weer nergens op. In D3D is het ook zo dat het internet na een paar minuten crasht, dat spoort toch ook niet?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op maandag 08 april 2002 16:40 schreef Witlofje het volgende:
Operation system is win98se gewoon.
Zoals hier wel te horen is dat er zich in unreal erg vreemde verschijnselen kunnen voordoen. Aan de software ligt het niet, aan de drivers dus waarschijnlijk ook niet. (Zal toch de nieuwste detonater-drivers eens proberen)
Iets hardware-matigs lijkt me dan toch, maar dat slaat weer nergens op. In D3D is het ook zo dat het internet na een paar minuten crasht, dat spoort toch ook niet?
heb je de standaart oplossingen al geprobeert? bios updaten, nieuwste via 4in1 drivers etc...

Verwijderd

De meeste muisproblemen worden in elk geval opgelost door Vsync aan te zetten

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 14:05 schreef Gijsbert het volgende:
De meeste muisproblemen worden in elk geval opgelost door Vsync aan te zetten
Nee, juist UIT.. in direct3D moet je de waarde op TRUE zetten, maar dat is in werkelijkheid FALSE.. uit dus. Maar volgens mij verschilt dit per videokaart
Om dat in te stellen typ je "preferences" in de console. Ga naar rendering > direct3d

Bij OpenGL klopt het wel... True is echt aan en false is echt uit.

Verwijderd

in elk geval op TRUE, whatever optie er over staat, sindsdien is mijn mouselag en flitsen over het scherm van mijn muis weg.
Pagina: 1