Ik ben ff mijn kast opnieuw aan het indelen kwa fan's etc voor de zomer. Ik heb sinds kort een Athlon XP 1700+ @ 1800+ en heb nu dus ook wat betere koeling nodig aangezien ik op zolder slaap waar het vaak erg warm wordt zomers.
Nu wil ik niet al te veel herry maar wel lekker blijven overclocken. Daarom heb ik het volgende ontwerp gemaakt:

Tis een bigtower die ik 2 jaar geleden gekocht heb op een beurs. Heel mooi en fijn kasje en kreeg 2 defecte kasten mee voor F 50,- Van deze 2 heb ik 1 goede gemaakt
Nu had deze kast 1 nadeel. Er is wel een plekkie voor een fan in het vooronder maar geen gaten voor lucht
Daarom heb ik netjes in de zijkant een gaatje gezaagd zodat er toch vrisse lucht naar binnen kan. Ik wil niet in de voorkant gaan zagen aangezien dat mooi vorm gegeven is. Onder mijn agp videokaart heb ik een pci slot vrij en ook het gat opengelaten zodat daar de lucht een beetje weg kan en eventueel wat vrisselucht naar binnenkomt voor de videokaart.
Nu is mijn vraag: Is de airflow een beetje lekker zo of zouden jullie t anders doen
Hier een kaal plaatje zodat je hem eventueel kan aanpassen:

Ben deze kast overigens nog nergens anders tegen gekomen.
Nu wil ik niet al te veel herry maar wel lekker blijven overclocken. Daarom heb ik het volgende ontwerp gemaakt:

Tis een bigtower die ik 2 jaar geleden gekocht heb op een beurs. Heel mooi en fijn kasje en kreeg 2 defecte kasten mee voor F 50,- Van deze 2 heb ik 1 goede gemaakt
Nu had deze kast 1 nadeel. Er is wel een plekkie voor een fan in het vooronder maar geen gaten voor lucht
Nu is mijn vraag: Is de airflow een beetje lekker zo of zouden jullie t anders doen
Hier een kaal plaatje zodat je hem eventueel kan aanpassen:

Ben deze kast overigens nog nergens anders tegen gekomen.