[OC+FSB]Celly900 waarom geen 150fsb :?

Pagina: 1
Acties:

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik heb men celly 900 stabiel draaien op 145fsb,
maar zodra ik deze op 150fsb zet geeft w2k pro de volgende fout: Hardware malfunction of error

Ik zit mij nu dus af te vragen wat deze fout veroorzaakt:
3-com netwerkkaartje (ob)
Hercules Game Xp geluidskaartje
onboard video
of zou het dit toch gewoon aan men geheugen liggen :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:52

Scatman_II

R9500 Pro >:)

ieg eerst PCI eruit halen...

daarna ander geheugen proberen ofzow, je mobo kan het ook gewoon niet willen natuurlijk...

verder, search..

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Als je geen merk geheugen heb ,ligt het denk aan het geheugen ,is bijna altijd zo met goedkopie geheugen.

• Bossie
  • Nu online
Ik heb alles wat overbodig is al uitgehad maar dan werkt het ook niet ik krijg dan geen blauw scherm maar dan loopt het vast in het w2k opstartscherm

dat is dus zonder lan en ram op cl3, usb uitzetten is gewoon geen optie ivm met modem

ik heb overigens 256MB pc133 apacer en 128MB pc133 viking

wat ik net steeds had is dat het systeem ook gewoon vastliep in de bios

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• _Evert_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 09:18
Gek idee, maar misschien trekt je cpu het gewoon niet. Een 45% oc is al heel wat, zeker als je 1,3ghz draait met een oude celeron (coppermine core)
Je kan proberen je Vcore omhoog te zetten, beter te koelen, etc etc.... Maar waarschijnlijk is het gewoon de limiet van je celly.

• Bossie
  • Nu online
hmmz, daar zat ik ook aan te denken zeker na de vastlopers in bios

Pagina: 1