We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ieg eerst PCI eruit halen...
daarna ander geheugen proberen ofzow, je mobo kan het ook gewoon niet willen natuurlijk...
verder, search..
daarna ander geheugen proberen ofzow, je mobo kan het ook gewoon niet willen natuurlijk...
verder, search..
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Als je geen merk geheugen heb ,ligt het denk aan het geheugen ,is bijna altijd zo met goedkopie geheugen.
Ik heb alles wat overbodig is al uitgehad maar dan werkt het ook niet ik krijg dan geen blauw scherm maar dan loopt het vast in het w2k opstartscherm
dat is dus zonder lan en ram op cl3, usb uitzetten is gewoon geen optie ivm met modem
ik heb overigens 256MB pc133 apacer en 128MB pc133 viking
wat ik net steeds had is dat het systeem ook gewoon vastliep in de bios
dat is dus zonder lan en ram op cl3, usb uitzetten is gewoon geen optie ivm met modem
ik heb overigens 256MB pc133 apacer en 128MB pc133 viking
wat ik net steeds had is dat het systeem ook gewoon vastliep in de bios
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gek idee, maar misschien trekt je cpu het gewoon niet. Een 45% oc is al heel wat, zeker als je 1,3ghz draait met een oude celeron (coppermine core)
Je kan proberen je Vcore omhoog te zetten, beter te koelen, etc etc.... Maar waarschijnlijk is het gewoon de limiet van je celly.
Je kan proberen je Vcore omhoog te zetten, beter te koelen, etc etc.... Maar waarschijnlijk is het gewoon de limiet van je celly.
hmmz, daar zat ik ook aan te denken zeker na de vastlopers in bios
Pagina: 1