Damn dat gezeik hier, waarom gooien die admins alle topics zo snel dicht?? ik vraag een vraag, gooien ze hem dicht omdat het niet duidelijk genoeg was , he (D2K)???? dan post ik een nieuwe, zo duidelijk als maar kan, zet er 2 mooie links in, waar vervolgens niemand naar kijkt dan denk ik, ik zet ff m'n apache uit, zo gezegd zo gedaan, vervolgens komt er een of andere gozer van de admins die zegt, je mag hem pas na 24 uur kicken, omhoogschoppen dus, dan doe ik dat, hoor ik nog nix, dan is er een of andere knaap die geeft zijn mening dan en zegt ik vind het nog steeds niet duidelijk, en dan smijt janos hem dicht, omdat hij alles onduidelijk vond????? DOE HIER WAT AAN wat is er met tweakers gebeurd, zit er al laten we zeggen 2/3 jaar op, check het vaak, laatste tijd wat minder op het forum, had eerst een andere nick, maar ik moet zeggen, tweakers.net forum is dus echt niet meer wat het geweest is, al die admins die zomaar alles dichtgooien, tweakers.net forum was toch om elkaar te helpen ofniet??? Nou zo kom je dus niet vooruit, het oude forum was veel beter, dit is nix meer, jammer, echt jammer, baj
Was je topic net zo duidelijk/leesbaar als deze lap tekst en de topictitel?
Yeah i know, mijn tijd heb ik hier gehad, het was wel leuk, jammer dat het zo is gegaan, cya veel geluk verders op dit board, Nee die adnere topic was dus duidelijk, zoals jullie het vroegen satisfied?
Even voor alle duidelijkheid, topicstarter heeft het over dit topic: [topic=458877]
Misschien ook wel handig als je dat voortaan zelf even doet
edit:
Ok, deze ook: [topic=458866]
Ok, deze ook: [topic=458866]
Misschien ook wel handig als je dat voortaan zelf even doet

Deze dus neem ik aan:
[topic=458866]
[topic=458866]
Wat is er niet duidelijk aan de laatste post van Janoz?
Ik ben het er wel mee eens...
Slotje is IMO dus helemaal niet onterecht ofzo.
Baj!
Ik ben het er wel mee eens...
Slotje is IMO dus helemaal niet onterecht ofzo.
Baj!
4 dagen geleden had ik alle links werkende etc, maar niemand die het checkte kan moeilijk apache dag en nacht aan laten hier ik vroeg alleen voor hulp, snapje? wat ik krijg is een afzeiking, die onterecht is? dacht ik zo?
het is toch duidelijk. Leg uit wat er aan de hand is, ga niet mensen oproepen om je over MSN/ICQ te gaan helpen...
het is hier niet je persoonlijke eerstelijns helpdesk...
het is hier niet je persoonlijke eerstelijns helpdesk...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
fout. jij stelt een vraag die je niet via het forum beantwoord wil hebben (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/458866) dus dan doen we dat niet via het forum. lijkt me duidelijkOp zondag 07 april 2002 21:36 schreef Shaolin het volgende:
Damn dat gezeik hier, waarom gooien die admins alle topics zo snel dicht?? ik vraag een vraag, gooien ze hem dicht omdat het niet duidelijk genoeg was , he (D2K)????
dat heb je wel eensdan post ik een nieuwe, zo duidelijk als maar kan, zet er 2 mooie links in, waar vervolgens niemand naar kijkt
dat was ik ook. dat staat nl gewoon in de faqdan denk ik, ik zet ff m'n apache uit, zo gezegd zo gedaan, vervolgens komt er een of andere gozer van de admins die zegt, je mag hem pas na 24 uur kicken, omhoogschoppen dus,
dat is zijn goed rechtdan doe ik dat, hoor ik nog nix, dan is er een of andere knaap die geeft zijn mening dan en zegt ik vind het nog steeds niet duidelijk, en dan smijt janos hem dicht, omdat hij alles onduidelijk vond?????
lijkt me duidelijkOp zondag 07 april 2002 17:36 schreef Janoz het volgende:
2 niet werkende links, een script met costom aanroepen (maw.. zonder glazen bol weten wij niet wat er gebeurt), en vervolgens nog gepikeerd raken omdat je geen antwoord krijgt?
IMHO is dit topic een redelijk kansloos geval.
doei meer kan ik niet zeggenDOE HIER WAT AAN wat is er met tweakers gebeurd, zit er al laten we zeggen 2/3 jaar op, check het vaak, laatste tijd wat minder op het forum, had eerst een andere nick, maar ik moet zeggen, tweakers.net forum is dus echt niet meer wat het geweest is, al die admins die zomaar alles dichtgooien, tweakers.net forum was toch om elkaar te helpen ofniet??? Nou zo kom je dus niet vooruit, het oude forum was veel beter, dit is nix meer, jammer, echt jammer, baj
en gebruik de enter toets eens voor de grap
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
titel genormaliseerd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
dat kan eraan liggen dat er onaardige lmzakken rondlopen op het forum,Op zondag 07 april 2002 21:44 schreef Shaolin het volgende:
4 dagen geleden had ik alle links werkende etc, maar niemand die het checkte kan moeilijk apache dag en nacht aan laten hier ik vroeg alleen voor hulp, snapje? wat ik krijg is een afzeiking, die onterecht is? dacht ik zo?
maar er bestaat een tweede, nauwelijks voor de hand liggende mogelijkheid, dat je zelf niet motiveert om antwoord te geven.
ik geef toe dat zal het waarschijnlijk niet zijn, maar na jouw begin-zin:
heb ik ook geen greintje behoefte om nog moeite te doen je code te doorkijken of je tips te geven....Oke, mensen, wat een gezeur toch altijd, meteen een slotje pfffff net zo kansloos, tweakers.net is niet meer wat het geweest was maarja, oke hier komt het probleem:
als je antwoord wilt hebben, zul je mensen moeten motiveren om je antwoord te geven.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Pagina: 1