Weet iemand mischien hoe ik me winamp vanuit cs kan bedienen basic functie's zoals next, play, stop, ? zonder te moeten alt tabben ???
uh heb net 1 microsoft interslet keyboardOp zondag 07 april 2002 21:11 schreef Courage het volgende:
Een Logitech ITouch kopen.

itutch
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
oke dan vraag ik bij deze een oplossing zonder het woord itoutchOp zondag 07 april 2002 21:17 schreef the_virus het volgende:
itutch
heb geen infrarood jezus kan iemand met een nuttige oplossing komen ? alt z ofzo binden voor play of wat dan ook ???Op zondag 07 april 2002 21:20 schreef Tweaker-Willem het volgende:
infrarood met afstandsbediening
moet ik weer teveel knutselen en ben nogal lui, prutserOp zondag 07 april 2002 21:22 schreef |HunterPro| het volgende:
ik doe toch een íets zinnigere reply, kost ook wel wat hardware maar kijk maar:
[topic=461354/1/25]
argh kun jij nog herrineren hoe het laatste keer met koeler afliep ??? hehe dit zegt genoegOp zondag 07 april 2002 21:25 schreef Shaggy het volgende:
Doe is wat nuttigs MaXxX , niet alles komt zomaar aanwaaien

Verwijderd
Jaah dan kun je toch beter wachten op een kant en klare oplossingOp zondag 07 april 2002 21:26 schreef MaXxX het volgende:
[..]
argh kun jij nog herrineren hoe het laatste keer met koeler afliep ??? hehe dit zegt genoeg
Volgens mij kan dat wel met "System Hotkeys Plug-In" (gen_hotkeys.dll)... Je kunt dan met Control-Alt {Z,X,C,V,B} WinAmp bedienen zonder dat die actief is. Dat Control-Alt kun je ook nog aanpassen naar bijvoorbeeld Shift-Alt of Control-Shift-Alt 
Of het werkt onder CS weet ik niet 100% zeker, maar onder de meeste spellen wel.
http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=2868
Of het werkt onder CS weet ik niet 100% zeker, maar onder de meeste spellen wel.
tnx dit soort opmerkingen bedoelde ikOp zondag 07 april 2002 22:20 schreef oVRoM het volgende:
Volgens mij kan dat wel met "System Hotkeys Plug-In" (gen_hotkeys.dll)... Je kunt dan met Control-Alt {Z,X,C,V,B} WinAmp bedienen zonder dat die actief is. Dat Control-Alt kun je ook nog aanpassen naar bijvoorbeeld Shift-Alt of Control-Shift-Alt
of je wacht op CS 1.4, daar zit mp3 player ingebouwed
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Tijdens cs moet je mensen neerschieten niet naar muziek luisteren

Er is een HL mod met MP3player trouwens.
Kan je ook gewoon tijdens CS gebruiken, weet alleen niet zo snel welke mod, maar dat weten jullie wel
Action HL?
Kan je ook gewoon tijdens CS gebruiken, weet alleen niet zo snel welke mod, maar dat weten jullie wel
Action HL?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Iets zegt me dat ik dat niet echt leuk zal vinden. speel namelijk op geluid en wat ik zieOp maandag 08 april 2002 04:33 schreef novagamer het volgende:
in SvenCoop iigDaar zit mp3player in, met helee playlist enzo, alles ingame
tja maar je moet wat hehOp maandag 08 april 2002 06:08 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik dat niet echt leuk zal vinden. speel namelijk op geluid en wat ik ziedus als ik geluid mis, speel ik ietsjes minder goed
Pagina: 1