[moderne prog.taal] wie compileert dit voor me?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:29

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Mijn programmeerkennis en de bijbehorende software stammen nog uit het pre-windows tijdperk (voornamelijk Modula II). Nu wil ik voor het eerst in jaren een simpel programma'tje dat ik niet op internet kan vinden. In de tijd dat ik nog programmeerde had het me zo'n tien minuten gekost. Maar ja, mijn compiler staat niet geinstalleerd en mijn kennis is helemaal weggezakt en achterhaalt. Ik geef direct toe, ik kan het zelf uitzoeken, maar dan ben ik een paar dagen zoet. Oftewel een lang verhaal in de hoop dat iemand mij helpen wil met het volgende:
Ik zoek een programma'tje dat ik kan aanroepen met een parameter die dan als WM_COMMAND Message wordt doorgespeeld naar WinAmp. [url="http://WM_COMMAND Messages"]Hier[/url] staat precies uitgelegd hoe dat gaat. Een voorbeeld: ToWinAmp 40044.
De parameter zal dus uitgelezen moeten worden en er zal aan de hand daarvan een WM-COMMAND Message verstuurd moeten worden. Daarna kan het programma zich afsluiten.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Hoi,
deze thread gaat dicht :)
GoT is geen site om mensen te zoeken, zoals in de algemene FAQ en de P&W faq vermelden willen we dat hier niet.
succes met zoeken verder :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.