Ik heb de Conradprijzen gezien, maar die zijn vrij hoog ivt de prijzen bij de inkoopacties, zijn nergens anders in Nederland goedkope adressen?
Verwijderd
welk soort LCD's wil je ?Op zondag 07 april 2002 20:44 schreef arjandijk het volgende:
Ik heb de Conradprijzen gezien, maar die zijn vrij hoog ivt de prijzen bij de inkoopacties, zijn nergens anders in Nederland goedkope adressen?
als het om grafische LCD's gaat zal je volgens mij niet veel suc6 hebben, Velleman verkoop 240x128 LCD's voor 140€, conrad voor 102€ ...
karakter LCD's heb ik geen verstand van
denk het ook, maar ik ga toch bij antratek de BLC2041 van Matrix Orbital halen, hoef ik niet te solderen, en hij zit mooi weggewerkt in 2 5,25 bays. Kost wel 125 euro voor een 4x20
125 euro voor een lcd schermpie met rs232 aansluiting ?
oef dan heb je echt geld te veel !
Ik heb zelf maar ff een kabeltje aan mijn displaytje (overigens ook een 4x20) gesoldeerd en aangesloten op mijn parallelle poort ... nu alleen nog ff mooi inbouwen
Ik heb zelf maar ff een kabeltje aan mijn displaytje (overigens ook een 4x20) gesoldeerd en aangesloten op mijn parallelle poort ... nu alleen nog ff mooi inbouwen
Werken? Dat doe ik morgen wel!
Verwijderd
err... ik wil dat ding ook wel solderen voor jou voor 125 euro hoorOp zondag 07 april 2002 20:52 schreef IvoB het volgende:
denk het ook, maar ik ga toch bij antratek de BLC2041 van Matrix Orbital halen, hoef ik niet te solderen, en hij zit mooi weggewerkt in 2 5,25 bays. Kost wel 125 euro voor een 4x20
Het gaat idd om een karakter LCD 2*20 ofzo
Maar dan heb je geen Kwaliteits LCD, met perfect afgewerkt bay...Op zondag 07 april 2002 21:36 schreef badpinguin het volgende:
[..]
err... ik wil dat ding ook wel solderen voor jou voor 125 euro hoor
Een Seiko L2024 is echt wel een lekker merk hoor. Tis alleen die bay. Maar om daar nou 80 euro voor te betalen.
Verwijderd
en wat wil je daarmee zeggen kerelOp zaterdag 13 april 2002 23:40 schreef IvoB het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen Kwaliteits LCD, met perfect afgewerkt bay...
De recente test van het Matrix Orbital LCD was zeer positief. Vooral dat ie helder is. En de CPU belasting van dit LCD is beter dan die van een paralel 442.. LCD.
Verwijderd
ja duh omdat ie serial is lijkt me logischeOp zondag 14 april 2002 11:25 schreef IvoB het volgende:
De recente test van het Matrix Orbital LCD was zeer positief. Vooral dat ie helder is. En de CPU belasting van dit LCD is beter dan die van een paralel 442.. LCD.
heb er trouwens één bij conrad besteld, komt als het goed is deze week binnen, dus dan kan ik aan de slag. Ik heb er trouwens geen potmeters bij, is het aan te raden om die alsnog ff te kopen?
kijk dat gerommel bespaar ik gewoon met zo'n Matrix Orbital display
Zal ook wel een stuk duurder zijn
Zou ik ook doen als ik genoeg geld hadOp zondag 21 april 2002 23:24 schreef IvoB het volgende:
kijk dat gerommel bespaar ik gewoon met zo'n Matrix Orbital display
Bikkelen gebeurt pas na 2:00
Pagina: 1