[xp] Originele Giants Citizen Kabuto werkt niet !

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025
Ik krijg het maar niet aan de praat.

Ik heb het origineel gekocht ( voor de verandering )

Maar ik krijg steeds de melding ErrFailedSND en dan kapt hij er mee.

In safe modus enzo wil het ook niet werken ik heb de paq's doorgelezen en ik kan ook nergens andere patches vinden dan die op de cd naar 1.4.

Ik heb het ook al in alle compatibility modussen van xp geprobeerd te draaien maar het spel hoort het onder 2000 te doen.

Ik heb al de drivers van mijn geluidskaartopnieuw geinstalleerd omdat dat SND gedeelte vast wel voor SOund staat.

Kan iemand mij helpen ??

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:44
onder windows 2000 werkt ie bij mij ook niet....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025
NOU NOU je bent wel erg makkelijk ik kicken kom nou ik open altijd netjes topic ik vind je een beetje voorbarig.

Rustig aan !

Het is een normale vraag hoor ;)

Kijk als het een illi spel was dan heb ik wel wat meer geduld maar ik kan het echt niet Uitstaan dat ik voor de verandering een origineel spel koop en het niet eens werkt :(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:07
Patch downloaden en installeren? Hier werkt ie wel namelijk onder XP, pas na een of andere patch.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:35
Op zondag 07 april 2002 21:03 schreef 001Michael het volgende:
NOU NOU je bent wel erg makkelijk ik kicken kom nou ik open altijd netjes topic ik vind je een beetje voorbarig.

Rustig aan !

Het is een normale vraag hoor ;)

Kijk als het een illi spel was dan heb ik wel wat meer geduld maar ik kan het echt niet Uitstaan dat ik voor de verandering een origineel spel koop en het niet eens werkt :(
Je zult je gewoon aan de algemeen geldende regels moeten houden, en crash heeft volkomen gelijk als hij zegt dat je moet w88 want een kick na een kwartier is zelfs erg irritant.

Verwijderd

Heb jij toevallig onboard sound?

ik heb namelijk op allebei mijn pc's win XP staan, alleen op de bak met onboard sound doet ie het niet. :(
Dan krijg ik namelijk dezelfde melding als jij. (ErrFailedSND)

Of misschien komt het omdat het spel per sé twee geluidsuitgangen wil hebben? :?

Verwijderd

/modbreakje/
Er zijn een aantal posts verwijderd die niet over het probleem gingen :) Tampie2000 rustig blijven oplossing komt vanzelf. En als ik vanavond thuis ben en het niet vergeet zal ik zelf ook even zoeken :)

Discussies over mijn aktie indien nodig en beargumenteerd in LA en niet hier ;)
/einde bericht modbreakje/

Verwijderd

Bij werkte Giants ook niet in XP, maar dat had een andere reden :+...

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-01 11:18

Stoffel

Engineering the impossible

Op woensdag 17 april 2002 17:02 schreef DumphuiZ het volgende:
Bij werkte Giants ook niet in XP, maar dat had een andere reden :+...
Lekker nuttige reply. |:(

(net zoals deze dus. :+ )

Verwijderd

Hmm, na lang zoeken ben ik erachter dat je die melding krijgt, als je de Giants-versie hebt geinstalleerd die je bij de Audigy krijgt, terwijl je er geen Audigy in hebt zitten...

In mijn geval klopt dat wel, maar de topicstarter zegt dat hij hem gekocht heeft. :?

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
hier draait de originele Kabuto goed op 2 verschillende xp machines, zonder patches
Pagina: 1