3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Het is nu GameVoice, www.gamevoice.com d8 ik.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
bv ik en m'n maat staan in eens op mijn IP en wij kunnen elkaar nog horen, maar de derde hoort ons niet meer en wij hem niet, als we allemaal opnieuw connecten dan werkt het wel weer
wij gebruiken RW-base station op een linux-server(ook forum).
iemand anders die dit probleem ook heeft?? of een oplossing kent
Neuh, Roger Wilco werkt, Buddy Phone bij mij niet.Op maandag 08 april 2002 10:51 schreef The Real Falcon het volgende:
Buddy phone is ook een leuke..weet alleen niet of ie beter is dan roger.
> SA?
dunno
Verwijderd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
ps. om één of andere vage reden hoor ik alleen met rw andere mensen, iemand reden waarom
jep dies nice en der is er nog een www.teamsound.com maar die heb ik nog niet geprobeerd.Op maandag 08 april 2002 11:45 schreef RoVe het volgende:
Teamspeak gebruiken wij ook altijd.. perfect.. zeer weinig vertraging, iig stuken minder tov rw, maar wel iets mindere kwaliteit geloof ik..maar who cares..als je elkaar maar verstaat.
Verwijderd
je hoort alleen andere mensen? dus niet je zelfOp dinsdag 09 april 2002 10:01 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Teamsound
ps. om één of andere vage reden hoor ik alleen met rw andere mensen, iemand reden waarom(ik heb echt alles gechecked, juiste geluidskaart is geselecteerd, volumes staan overal op, lichtjes knipperen dat er geluid ontvangen wordt, maar ik hoor het gewoon niet
)
Verwijderd
Ik bedoel dus dat ik de andere juist niet hoor.. zij kunnen mij wel horen....Op dinsdag 09 april 2002 10:20 schreef Bert-Jan het volgende:
[..]
je hoort alleen andere mensen? dus niet je zelfdat is de bedoeling ook niet maar ik denk niet dat je dat bedoelt
Assume there are no rules and it's one big free for all
stel bij je server een admin password in (standaard is 'admin') en log dan met de client in op je server, en geef het admin pass op, dan kun je rooms createnOp donderdag 11 april 2002 17:41 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik heb nu dus de NT server van teamspeak draaien, maar ik snap er niet veel van, hoe start ik een room, want ik wil met mijn clan op die server connecten.
Gewone alternatieven ja, maar als je goed de beginpost had gelezen dan had je gezien dat het mij op betere geluidskwaliteit gaat.Op maandag 08 april 2002 11:22 schreef M@NIC het volgende:
Probeer de search eens, je wilt niet weten hoeveel draadje hier over zijn
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel