Toon posts:

[algemeen] Kan PC krijgen voor 50 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit zijn de specs:

Pentium 200 MMX
32 MB
3.2 GB harde schijf
4 MB VGA kaart
Geluidskaart
Geen toetsenbord, muis of scherm.

Prijs: 50 Euro.

Doen, of niet? Weten jullie wat nuttige toepassingen?

Ik ben de enige thuis die een pc gebruikt, en ik heb er zelf maar 1. Ik denk niet dat hij als server veel nut heeft. Waarom zou ik bestanden op die 3.2 gig schijf opslaan, als ik in mijn eigen PC een ATA100 7200 rpm van 60 gig heb? Ik dacht eraan om hem aan te schaffen voor de vele oude dos-spellen (en een aantal Windows-spellen) die ik niet meer draaien kan. Ik wil geen dualboot op mijn huidige pc opzetten; die draait momenteel Windows 2000. Wellicht wat klooien met Linux... daar weet ik niet al te veel vanaf.

Verwijderd

hehe die heb ik ook :7
enkel met schijf van 2 in :r
je kunt hem altijd gebruike voor mp3 bakje

Verwijderd

lekker voor de oldskool gamez :P

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
klinkt juist wel als een goeie kabelinternet/adsl/mp3 server. gewoon twee netwerkkaartjes erin en routeren die zooi. mp3's zet je dan mooi op die pc en dan in de huiskamer je eigen jukebox! :) heb ik ook. en je kunt er nog op internetten ook, mooi!

Verwijderd

Topicstarter
Mp3 bak is niet zo'n goede optie. Ik heb nu een SBLive! met surround sound aan m'n pc hangen. De geluidskaart in deze computer is een oude sb16. (Misschien zelfs ISA. Moet ik navragen.)

Als ik hem opzet als een server, WAT zou ik dan kunnen serveren? Voor de mensen die het spel kennen: het zal wel niet zwaar genoeg zijn om er een Neverwinter Nights server van te maken, als het spel eenmaal uit is... ;(

Die zou ik graag willen hebben, een server met een vaste wereld, die altijd aanstaat. (Al is het alleen maar om te hebben... :9~ )

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hmja is goedkoop, je zou m eventueel frisch kunnen installeren en aan een n00b voor iets meer doorverkopen :)

een p200 kun je iig met toetsenbord en muis en een schone windows voor €100 verkopen, met 14" monitor ofzo €150-200

dus da's een optie, verder zou je uiteraard ook met linux kunnen gaan spelen, is leerzaam en best leuk om te doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 20:05 schreef veldmuis het volgende:
hmja is goedkoop, je zou m eventueel frisch kunnen installeren en aan een n00b voor iets meer doorverkopen :)
[snip]
Dat doorverkopen is idd een aardig idee... alleen niet erg schappelijk. >:)

offtopic:
Veldmuis, wat is dat voor een user-icon? :P

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Op ebay aanbieden voor 200 euro ofzo, raak je altijd wel kwijt >:)

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 20:53 schreef Mr.Blonde het volgende:
Op ebay aanbieden voor 200 euro ofzo, raak je altijd wel kwijt >:)
niet voor 200 E hoor, maar vast wel voor meer dan 50 ;)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Da's best wel goedkoop.. ik heb niet zo lang geleden voor iets slechters 60 euro betaald ;).

Een beetje experimenteren is nooit weg (hoewel X onder Linux er niet echt vloeiend op zal gaan draaien). Je kunt er natuurlijk Win95 opzetten en als computer ernaast gebruiken voor IRC of iets dergelijks.. Of allerlei onderdelen eruitslopen voor andere dingen.. Of toch maar als MP3-bak op je audio-installatie. Mogelijkheden te over, en anders kun je hem altijd nog bij mij kwijt :P.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:35
50 euro?? dan wil ik um wel kopen :d

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

PASware: 50 euro?? dan wil ik um wel kopen :d

Anders ik wel. :9

:Y)

Verwijderd

als je er een linux server van gaat bouwen (of andere server :P) zou ik er nog wel 32 mb ram bij proppen. Dat werkt stukken fijner ;)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:35
Op zondag 07 april 2002 21:08 schreef Tuinhark het volgende:
PASware: 50 euro?? dan wil ik um wel kopen :d

Anders ik wel. :9

:Y)
Ik wil alleen al 50 euro betalen voor CPU en het moederbord (voeding erbij zou ook leuk zijn)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 08:13

pvr

Ik zou hem ook wel willen kopen , ga ik er dit mee doen http://www.g-news.ch/articles/nhp200nc/ >:)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Verwijderd

Zeker kopen.
Is nog niet eens zo goedkoop, maar leuk voor oude games, linux, server, mp3, en wat het daglicht niet kan verdragen,...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=218256/1/50]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.