• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Op verzoek van Jotti maar een nieuw topic geopend met mijn vraag...

Ik heb sinds kort een HP PhotoSmart C215, werkt prima, maar, wat ik me afvroeg, is er een mogelijkheid om foto's te uploaden naar dat apparaat (naar kaartje), zonder speciale lezer oid (softwarematig...)

Ik heb hier een aantal foto's die ik met dat ding heb gemaakt, maar wil die vanaf m'n pc weer terugzetten, kan dat?

Ik gebruik overigens het bijgeleverde USB-kabeltje, heb verder geen apparte dingen, en draai onder XP-home.

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
bij de 315 krijg je een removable disk erbij op de computer, hier kan je dan gewoon files bij- en af kopieeren, is met de 215 toch hetzelfde? werkt dan hetzelfde als b.v. een floppy. suc6.

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik heb helaas niet zo'n disk gehad, alleen een USB-kabeltje...

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

idd heb met canonpowershot hetzelfde probleem (onder win2kserver) Onder XP was dit geen probleem, er werd dan een drive-mapping aangemaakt. Heb al naar software gezocht maar nog niets gevonden. Mocht iemand de oplossing hebben dan lees ik dat graag...

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 16:31 schreef Campos het volgende:
bij de 315 krijg je een removable disk erbij op de computer, hier kan je dan gewoon files bij- en af kopieeren, is met de 215 toch hetzelfde? werkt dan hetzelfde als b.v. een floppy. suc6.
Op dinsdag 09 april 2002 10:40 schreef WieMie het volgende:
Deze vind ik echt geniaal! |:(
sorry voor deze nutteloze reactie

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:48

LopeZ

Too much is never enough

Move van OH -> GT

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:03

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op maandag 08 april 2002 16:31 schreef Campos het volgende:
Op dinsdag 09 april 2002 10:40 schreef WieMie het volgende:
Mijn Engels leraar had vroeger een "eikel top 10" voor zulk soort opmerkingen :)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1