Toon posts:

Clients met SSE2 ondersteuning?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vroeg me eigenlijk af of er clients waren die optimalisatie hebben voor Pentium 4. of welke juist langzamer draaien op een p4tje.. heb namelijk 1tje draaien dus daar zou ik wel een client op willen plaatsen die het beste daar op werkt natuurlijk :7

Verwijderd

Hmzz, Folding@Home en Think hebben raakvlakken met Intel Corp., je zou verwachten dat die wellicht cliënts hebben met SSE2-optimalisaties... Ga es langs de websites van die projecten zou ik zeggen!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

SETI blijkt het ook erg goed te doen op een P4 :)

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Niet elke rekentaak is te optimaliseren met louter SSE2-instructies...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 12:59

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Op zondag 07 april 2002 19:35 schreef ShinTsu het volgende:
ik vroeg me eigenlijk af of er clients waren die optimalisatie hebben voor Pentium 4. of welke juist langzamer draaien op een p4tje.. heb namelijk 1tje draaien dus daar zou ik wel een client op willen plaatsen die het beste daar op werkt natuurlijk :7
Met 1 pc (dual Xeon (P4) 1.7GHz) kun je 3e komen te staan bij D.F. Men zegt dan ook dat de D.F.-client geoptimaliseerd is voor P4 processoren.
Sequence heeft ook gelijk dat Seti op zo'n ding retesnel gaat, alleen met 1 processor kom je daar niet zo hoog in de hitlijst. ;)

Wat jij wilt...

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Verwijderd

Topicstarter
Heheh heel erg leuk hoor zoon dual xeon systeem >:)

vind die cpu's in verhouding met normaale p4 cpu's een beetje te duur!

is er trouwens al een mobo te krijgen waar 2 normaale p4 cpu's op geplaats kunnen worden?

of zijn er cheap ars amd XP dual mobotjes te krijgen? :D want dat kan ook nog wel eens intresant zijn

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Op maandag 08 april 2002 00:40 schreef ShinTsu het volgende:
Heheh heel erg leuk hoor zoon dual xeon systeem >:)

vind die cpu's in verhouding met normaale p4 cpu's een beetje te duur!

is er trouwens al een mobo te krijgen waar 2 normaale p4 cpu's op geplaats kunnen worden?

of zijn er cheap ars amd XP dual mobotjes te krijgen? :D want dat kan ook nog wel eens intresant zijn
MSI heeft een bord (K7D Master L) voor 299 euro... Is nog wel te doen denk ik zo... Neem gewoon 2 XP's en verbind de L5 bruggen, zodat ze als MP gebruikt kunnen worden

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Pagina: 1