Toon posts:

[WC] Aopen H600a Ingebouwde WC ( pics 100k)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na m'n caseless pc ben ik eindelijk toe aan m'n eerste test fase. hieronder het voorlopige resultaat:

De voorkant. side plates hangen nog los. Ze moeten nog gespoten worden en de blowholes (3x 12mm en 2x8 cm) nog afgewerkt.
Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/got/H600/FRONT.JPG

Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/got/H600/FRONT2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/got/H600/FRONT3.JPG

links m'n 431watt enermax, rechts radiator en op de rad 2 dunne 120mm fans
Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/got/H600/SIDE1.JPG

De pomp is erg luidruchtig doordat de radiator en rest van systeem te veel tegendruk leveren. heeft iemand dat dit merk ook? het is een sicce extrema trouwens.
Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/got/H600/SIDE2.JPG

Links zie je nog net de 2 uitgezaagde 80mm fan holes
Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/got/H600/SIDE3.JPG

Totaal zitten er meer dan 22 slangklemmen waarvan het grootste deel niet zichtbaar.
Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/got/H600/SKLEM.JPG

zoals hier bijvoorbeeld
Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/got/H600/SKLEM2.JPG

Vaag maar om een of andere reden moet de dangerdan maze2 Revisie 2 zo gemount worden. noodzakelijke casemod dus.
Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/got/H600/MOUNT1.JPG

Een klein deel van de grote teringzooi.
Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/got/H600/STUFF.JPG

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Beetje vage pics...
Maar word mooi (denk ik)...

Verwijderd

w00t VET! :D

jammer van de brakke pics maar ik ken er meer die zulke pics posten ;)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

er staat nu wel heel stoer xcl-clan.com boven en je hebt vette hardware , waarom geen betere cam :?

Ik geloof neit dat er iemand zo fucking stupid is dattie jullie pics zou jatten :X

NOFI Natuurlijk :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
NOFI accepted :)

Officieel heb ik geen camera. nette pics komen online zodra ik de kast af heb, en de review af heb. met plaatjes van het geheel netjes met een 4Mpixel digicam genomen. Die cam moet ik lenen en moet voor dit soort in between zaken balen met een webcam :(

TEMPS op dit moment zijn stressed 45 graden. niet optimaal dus. ben er nog niet uit waar dat aan ligt. naja behalve een 1400Mhz Tbird@1.92 volt

Verwijderd

Hoe ga je dat oplossen met die boutjes die uitsteken? veel ruimte heb je achter je backplate niet (ong 8mm)... verder leuk gedaan..

Verwijderd

Topicstarter
Heb die boutjes af afgezaagd, en het past NET.

het geheel is nog lang niet af. pomp is te luidruchtig vanwege druk van rest van systeem. kast wordt nog deels of compleet gespoten, en de blowholes zijn nog niet netjes afgewerkt.

Wat dure hardware betref valt dit pc-tje wel mee hoor. alleen die enermax dan. verder 1.2Ghz tbird @ 1400Mhz, abit kt7a, 384Mb pc-133 ram, gforce3 classic, 2 hdd's dvd drive, geen brander.

Verwijderd

Menig tweaker is daar jaloers op :P...

Je kan het beste een klein reservoirtje maken van een 125mm pvc buis waar je pomp net in past en dan je pomp met rubbertjes en secondelijm vastzetten... heb je ook nog eens minder kans dat het gaat lekken en het is stiller.. maar je zult daar wel over nagedacht hebben dus wie ben ik om je op andere gedachten te brengen :P

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hehehhe, beetje onduidelijke pics idd, verder ziet het er leuk uit...

enneuh, geen kwaad woord over de uitrusting van xcl >:)
xcl=0wn4g3

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 20:36 schreef Got het volgende:
Menig tweaker is daar jaloers op :P...

Je kan het beste een klein reservoirtje maken van een 125mm pvc buis waar je pomp net in past en dan je pomp met rubbertjes en secondelijm vastzetten... heb je ook nog eens minder kans dat het gaat lekken en het is stiller.. maar je zult daar wel over nagedacht hebben dus wie ben ik om je op andere gedachten te brengen :P
Om eerlijk te zijn, ik had een pomp staan in zo'n buis die is doodstil. verder helemaal geen gek idee, wellicht ga ik daar vanavond nog wel aan beginnen. TNX

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
wat ik kan zien, word het mooi.
als ie af is moet je ff een digicam lenen :P

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Op zondag 07 april 2002 19:28 schreef Peltier het volgende:

Vaag maar om een of andere reden moet de dangerdan maze2 Revisie 2 zo gemount worden. noodzakelijke casemod dus.
[afbeelding]
hmm, je kan het ook andersom doen, alleen ik denk dat dit dan toch een betere oplossing is, je kan er zo beter bij...

weet ik tenminste voor de volgende keer, nu zit k almaar te kutten...

Check mijn knowledge base!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Op zondag 07 april 2002 21:08 schreef Cooliez het volgende:

[..]

hmm, je kan het ook andersom doen, alleen ik denk dat dit dan toch een betere oplossing is, je kan er zo beter bij...

weet ik tenminste voor de volgende keer, nu zit k almaar te kutten...
kan niet andersom, bij hem zitten geen gaten door het hele blok heen :? heel vreemd, kweet niet of je dat bedoeld, maar hij kan de mounting dus niet bovenop het blok plaatsen.

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

WOot .. wat een tering zooi in die kast heey ! ... ben ook bezig om m'n waterkoeling in m'n h600a te bouwen ... ik d8 dat ik de eerste was :'( ... maar ja ... ik kan nog niet zeggen "ziet er netjes uit" maar ik geloof er best in dat dat allemaal nog goedkomt :) ... ik heb me rad enzo trouwens wel op een hele andere plaats zitten .. Suc6 verder ..

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Peltier.. wat voor temps haalde je eerst met die mcw? Want ik krijg hem echt never nooit onder de 45 stressed.. helaas dus is dat swiftechblok niet veel soeps.. ook maar een dd2 halen :)

Verwijderd

Ziet er mooi uit

Maar ben ik nu de enige op GoT die een Black Ice XTREME radiator heeft ? Ze kosten wel wat , maar zijn lekker compact en naar eigen voelen koelen ze beregoed

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Op zondag 07 april 2002 22:39 schreef real_raichu70 het volgende:
Ziet er mooi uit

Maar ben ik nu de enige op GoT die een Black Ice XTREME radiator heeft ? Ze kosten wel wat , maar zijn lekker compact en naar eigen voelen koelen ze beregoed
Ja, je bent de enigste die niet de moeite neemt een oto sloop te trotseren.. nee ff zereneus.. een blackice is veel te duur voor wat het doet..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 22:34 schreef Wimo. het volgende:
Peltier.. wat voor temps haalde je eerst met die mcw? Want ik krijg hem echt never nooit onder de 45 stressed.. helaas dus is dat swiftechblok niet veel soeps.. ook maar een dd2 halen :)
Ik heb laatst met a.p. versteeg gesproken, je weet wel winner aopen casemod wedstrijd. tis zijn oude blokje. (hij gebruik nu nieuwere revisie maar verder practisch zelfde waterblok) Volgens hem, en Oc-shop is de swiftech beter. het probleem ligt in het feit dat dat stukje alu dat er tussen zit, niet goed genoeg de warmte geleid. een groot stuk koper dat heel goed gelapt is zou het blok beter tot z'n recht moeten doen komen schijnt. Als het goed is, is het blok ook niet echt warm, eerder koud. voordat je haastig naar een dangerden 2 rent raad ik je aan toch ff een stuk koper er tussen te leggen. Mijn temps op dit moment zijn stressed precies 45 graden.

Update: ben nu netjes bezig om die sicce in m;n oude pompreservoir te zetten water dempt het geluid, en de pomp kan minder resoneren.

ik had trouwens graag een blackice2 gehad hoor, maar hij was net 2e hands verkocht, en nieuw is me ECHT te prijzig.
Die toyota carola is vrijwel vergekbaar. het water stroomt simultaat door 4 dinne platen, verzamel zich weer, en stroom dan terug. koelt prima. kosten: 12,50 euro.

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Op zondag 07 april 2002 22:49 schreef Peltier het volgende:

[..]

Ik heb laatst met a.p. versteeg gesproken, je weet wel winner aopen casemod wedstrijd. tis zijn oude blokje. (hij gebruik nu nieuwere revisie maar verder practisch zelfde waterblok) Volgens hem, en Oc-shop is de swiftech beter. het probleem ligt in het feit dat dat stukje alu dat er tussen zit, niet goed genoeg de warmte geleid. een groot stuk koper dat heel goed gelapt is zou het blok beter tot z'n recht moeten doen komen schijnt. Als het goed is, is het blok ook niet echt warm, eerder koud. voordat je haastig naar een dangerden 2 rent raad ik je aan toch ff een stuk koper er tussen te leggen. Mijn temps op dit moment zijn stressed precies 45 graden.

Update: ben nu netjes bezig om die sicce in m;n oude pompreservoir te zetten water dempt het geluid, en de pomp kan minder resoneren.
Aha.. zie nu ook dat jij ooit hetzelfde probleem hebt gehad.. moet ik dus ergens een stuk koper vandaan toveren.. hmz

• AproK
Op zondag 07 april 2002 22:50 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Aha.. zie nu ook dat jij ooit hetzelfde probleem hebt gehad.. moet ik dus ergens een stuk koper vandaan toveren.. hmz
je kan natuurlijk ook je blok goed aanspannen :)
k heb die van mij naar mijn weten wel erg aangespanne, toen k klaar was, dacht k dat k mischien een core crush zou hebbe (zou net nog bij moeten komen, had net nieuw mobo en vidk. gekocht), gelukkig niet gebeurd, maar hij is wel 10 graden koeler vergeleken met het vorige moederbord...

zal ook wel wat aan de mobo's liggen, maar ben wel erg tevreden er over

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Op maandag 08 april 2002 15:41 schreef Cooliez het volgende:

[..]

je kan natuurlijk ook je blok goed aanspannen :)
k heb die van mij naar mijn weten wel erg aangespanne, toen k klaar was, dacht k dat k mischien een core crush zou hebbe (zou net nog bij moeten komen, had net nieuw mobo en vidk. gekocht), gelukkig niet gebeurd, maar hij is wel 10 graden koeler vergeleken met het vorige moederbord...

zal ook wel wat aan de mobo's liggen, maar ben wel erg tevreden er over
Bouten zitten al op hun max.. maakt geen graad uit

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:17
AAAAH stom |:( |:( doe boutjes hoeven helemaal niet zo die op je waterblok zitten !!! je moet die veren op de bovenkant van je waterblok doen, zo dus:
moertje dan,
veertje dan,
plastic rondje dan,
WC blok dan,
moederbord dan,
weer de laatste boutjes...

jammer dat je nu al die moederbordplaat hebt gesloopt ;(

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• AproK
Op maandag 08 april 2002 15:52 schreef Deacon het volgende:
AAAAH stom |:( |:( doe boutjes hoeven helemaal niet zo die op je waterblok zitten !!! je moet die veren op de bovenkant van je waterblok doen, zo dus:
moertje dan,
veertje dan,
plastic rondje dan,
WC blok dan,
moederbord dan,

leer lezen, heb ik ook al gepost, en dur is al een reply op, hij kan ze er nie door douwen ofzo, zijn blok is anders

• AproK
Op maandag 08 april 2002 15:48 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Bouten zitten al op hun max.. maakt geen graad uit
hmm, AS2, en spul goed uit smeren, met een pasje ofzo, net zolang totdat je niets meer ziet gewoon
hielp ook veel, mischien heb je er wat aan

of mischien ook nie :P

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Op maandag 08 april 2002 15:52 schreef Deacon het volgende:
moertje dan,
veertje dan,
plastic rondje dan,
WC blok dan,
moederbord dan,

Maaruh.. ik ga dit blok verkopen.. werkt perfect icm peltier maar zonder is het niet fantastisch.. jammer.. ff op t.net te koop zetten incl pelt :7

Verwijderd

Ff een vraag, ga je er nog een peltier tussen gooien :P

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Op maandag 08 april 2002 15:57 schreef Lomu het volgende:
Ff een vraag, ga je er nog een peltier tussen gooien :P
Neu.. ben niet gek, ik heb hem zo gekocht incl peltier.. maar die peltier zelf wil ik niet gebruiken.. waterkoeling alleen is al leip zat :P

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 16:00 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Neu.. ben niet gek, ik heb hem zo gekocht incl peltier.. maar die peltier zelf wil ik niet gebruiken.. waterkoeling alleen is al leip zat :P
Eigenlijk bedoelde ik Peltier ( de user) :P

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Op maandag 08 april 2002 16:01 schreef Lomu het volgende:

[..]

Eigenlijk bedoelde ik Peltier ( de user) :P
oops ;)

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Nice mod, maar je hebt je waterblok niet goed gemonteerd.

Kijk hier maar: http://www.dangerden.com/Instructions/MAZE2.htm

Als dit al gezegd was is dit een nutteloze post, zoniet....... alsjeblieft :P

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

hé -=MOL=- die casemod van jou, waar mee je 6e was geworden bij de Aopen wedstrijd. die blauwe verf op die case, welk merk/type was dat?

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op maandag 08 april 2002 16:42 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
hé -=MOL=- die casemod van jou, waar mee je 6e was geworden bij de Aopen wedstrijd. die blauwe verf, welk merk/type was dat?
Weet ik niet precies meer. Ik heb als het goed is de bus nog in de schuur liggen, maar daar heb je toch niks aan :)

De verf komt namelijk bij halfords vandaan, maar die hebben de kleurnummers verandert.

Het enige wat ik kan zeggen is dus dat het heel donkerblauw is, de dop van de bus is zo goed als zwart!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 16:33 schreef -=MOL=- het volgende:
Nice mod, maar je hebt je waterblok niet goed gemonteerd.

Kijk hier maar: http://www.dangerden.com/Instructions/MAZE2.htm

Als dit al gezegd was is dit een nutteloze post, zoniet....... alsjeblieft :P
Was nog niet gezegd maar kijk hier nog even. Staat speciale mounting procedure voor die maze2 revisie 2. ik ben nie kippig, twijfelde er zelf ook aan. dank voor de reacties dat het anders zou kunnen, wordt zeker gewaardeerd.
http://www.dangerden.com/Instructions/MAZE2-2.htm

over die peltier er tussen gooien trouwens, het zou kunnen, maar voorlopig heb ik geen zin om een voeding te kopen voor een beetje degenlijke peltier (>100Watt) dus voorlopig blijft het peltier loze peltier. ik ben nie zo'n fan van die dingen aangezien ze veel stroom verbruiken. ik wacht liever op een nieuwe generatie die efficienter werken, maar vrees dat dat nog wel ff gaat duren :)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op maandag 08 april 2002 18:06 schreef Peltier het volgende:

[..]

Was nog niet gezegd maar kijk hier nog even. Staat speciale mounting procedure voor die maze2 revisie 2. ik ben nie kippig, twijfelde er zelf ook aan. dank voor de reacties dat het anders zou kunnen, wordt zeker gewaardeerd.
http://www.dangerden.com/Instructions/MAZE2-2.htm

over die peltier er tussen gooien trouwens, het zou kunnen, maar voorlopig heb ik geen zin om een voeding te kopen voor een beetje degenlijke peltier (>100Watt) dus voorlopig blijft het peltier loze peltier. ik ben nie zo'n fan van die dingen aangezien ze veel stroom verbruiken. ik wacht liever op een nieuwe generatie die efficienter werken, maar vrees dat dat nog wel ff gaat duren :)
[mierenneuk mode]
Bij de link die jij geeft zit er wel een peltier tussen, niet dat dat uitmaakt voor de bevestiging imo, maar toch :)
[/mierenneuk mode]

Pagina: 1