CD-R na een jaar in de openlucht !

Pagina: 1
Acties:

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:41
Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/yasmine_bleeth/cd/philips.jpg
Kwam deze cd na een jaar weer tegen, had hem aan de muur gehangen voor de glinstering, maar toen deze week weg was ging ik even kijken. Alleen het onderste deel is nog cd, de rest kan je dwars door heen kijken(al lijkt het op de foto niet zo). Zijn er meer mensen die een CD een jaar lang gemarteld hebben?
Dit was een Philips Multi Purpose, had er ook een Sony Supremas hangen maar die is wonderbaarlijk heel gebleven.

no comment

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 07 april 2002 19:22 schreef Martinus het volgende:
[url="http://members.fortunecity.com/yasmine_bleeth/cd/philips.jpg"[/url]

Kwam deze cd na een jaar weer tegen, had hem aan de muur gehangen voor de glinstering, maar toen deze week weg was ging ik even kijken. Alleen het onderste deel is nog cd, de rest kan je dwars door heen kijken(al lijkt het op de foto niet zo). Zijn er meer mensen die een CD een jaar lang gemarteld hebben?
Dit was een Philps Multi Purpose, had er ook een Sony hangen maar die is wonderbaarlijk heel gebleven.
Hm.... conclusie sony is beter dan philips? (in ieder geval als we praten over de cd's van die 2 series?)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-04 19:56
heb je ook een andere host ?

Fortunecity laat zich niet linken... :{

oja...je voeg een plaatje zo in:

[img ]url[/img] :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:41
oja...je voeg een plaatje zo in:
[img ]url[/img] :)
Thanx zat nogal te klote

no comment

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:49

markvt

Peppi Cola

platinum met label wordt hier altijd heel bruin

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:28
Op zondag 07 april 2002 19:28 schreef markvt het volgende:
platinum met label wordt hier altijd heel bruin
Platinum CD's kun je sowieso na ongeveer een jaar weggooien, daar hoef je ze niet voor in de zon te hangen.

Om die reden koop ik die dingen dus ook niet meer.
Nu koop ik noname cd's, zijn de helft goedkoper en doen het perfect ! :P :)

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-04 22:17
Op maandag 08 april 2002 16:39 schreef KBDE het volgende:

[..]

Platinum CD's kun je sowieso na ongeveer een jaar weggooien, daar hoef je ze niet voor in de zon te hangen.

Om die reden koop ik die dingen dus ook niet meer.
Nu koop ik noname cd's, zijn de helft goedkoper en doen het perfect ! :P :)
Ik heb al jaren van die platinum cd's nog nooit problemen gehad dat ze het niet deden tenzij ik ze liet vallen er erbovenop ging staan en die dingen krak zeggen natuurlijk :+

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Op zondag 07 april 2002 19:22 schreef Martinus het volgende:
[afbeelding]
Dit was een Philips Multi Purpose, had er ook een Sony Supremas hangen maar die is wonderbaarlijk heel gebleven.
sja, is die nieuwe serie Philips Multi Puprose cd's. Komen uit de Ritek fabriek, echt TROEP gewoon. Levensduur inderdaad ernstig laag. De 'echte' Philips Silver Premiums kwamen uit de Tayo Yuden fabriek, niet stuk te krijgen gewoon, die Sony Supremas cd's worden daar ook gemaakt... je hebt nu zelf 't kwaliteitsverschil ontdekt, bij mij komt er in iedergeval geen Multi Purpose zooi meer in! :r
Pagina: 1