Ik ben bezig met een siteje die wordt gemaakt mbv fasttemplates. Dat bevalt me wel priema, alleen lukt het me niet om 2 verschillende dynamic rows te maken.
Ik pluk wat uitmijn site, een beetje boel versimpelen zodat het probleem duidelijker wordt:
En dan een versimpelde stats.tpl:
Het resultaat wat ik hieruit krijg is dat STATSNAME vervangen wordt door een lijst van namen van mensen met een score aangevuld met de namen van iedereen. Bij TOTALNAME gebeurt precies hetzelfde. Ik heb dus alles 2x.
Dus mijn vraag is of het wel mogelijk is om met fast templates 2 dynamic rows te maken? Of doe ik gewoon iets fout, dat kan nauutlijk ook
Ik pluk wat uitmijn site, een beetje boel versimpelen zodat het probleem duidelijker wordt:
PHP:
1
| <?include("pages/FastTemplates.php");$tpl = new FastTemplate("pages/templates");$tpl->define( array( table => "stats.tpl"));$tpl->define_dynamic ( "row", "table" );$tpl->define_dynamic ( "ror", "table" );While ($row=mysql_fetch_array($score)){$scoresname = $row["name"]; $tpl->assign( array( STATSNAME => $scoresname ) );$tpl->parse(ROWS,".row");}While ($row1=mysql_fetch_array($total)){$totalname = $row1["name"]; $tpl->assign( array( TOTALNAME => $totalname ) );$tpl->parse(ROWS,".ror");}$tpl->parse(NEWS, array("table","pagina"));$tpl->FastPrint();?> |
En dan een versimpelde stats.tpl:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <html> <body> Hier staan de namen van mensen met een score: <!-- BEGIN DYNAMIC BLOCK: row --> <br> STATSNAME <!-- END DYNAMIC BLOCK: row --> <p> En hier staat de namen van iedereen: <!-- BEGIN DYNAMIC BLOCK: ror --> <br> TOTALNAME <!-- END DYNAMIC BLOCK: ror --> |
Het resultaat wat ik hieruit krijg is dat STATSNAME vervangen wordt door een lijst van namen van mensen met een score aangevuld met de namen van iedereen. Bij TOTALNAME gebeurt precies hetzelfde. Ik heb dus alles 2x.
Dus mijn vraag is of het wel mogelijk is om met fast templates 2 dynamic rows te maken? Of doe ik gewoon iets fout, dat kan nauutlijk ook
...