Toon posts:

zeer slechte ping bij moh

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sind een week adsl. nu heb ik op de computer beneden een verbinding en dan wil ik boven moh spelen maar ik heb dan echt een enorme slechte ping terwijl als ik het beneden speel ik een gewone ping heb weet iemand toevallig waar dit aan ligt er of er iets aan te doen is?

bvb

Sir Richard! :)

Verwijderd

ping je computer beneden is en kijk hoe hoog die is.... het kan wezen dat je kabel brak is.

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik iets download heb ik wel gewoon de volledige snelheid :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39
Op zondag 07 april 2002 19:20 schreef Toon0007 het volgende:
maar als ik iets download heb ik wel gewoon de volledige snelheid :?
downloadsnelheid heeft NIETS met ping te maken :)

je kunt een ping hebben van 1000ms, en alsnog een zeeer goede downloadsnelheid :)

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry

dom antwoord dus |:( maar als ik ping weet iemand dan wat een goede ping is ?

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 19:26 schreef Toon0007 het volgende:
oh sorry

dom antwoord dus |:( maar als ik ping weet iemand dan wat een goede ping is ?
Je ping moet ongeveer 10ms zijn van boven na beneden liefst minder. (10 is trouwns al erg veel)

Gewoon onder dos even c:\ping computerbenedennaam en even afwachten maar.

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

ik heb ff voor je getest wat een normale ping in een 100mbit netwerk is en dat is dus gewoon een ping van 0 :) (ik had telkens 0, naar verschillende computers door het hele huis verspreid)

Verwijderd

Topicstarter
misschien een dom vraagje maar hoe kan ik in windows xp je ip opvragen? in command gaat dat nl niet meer bij mij( schermpje schiet meteen weg)

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-11 22:16

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Start -> Run -> cmd -> ipconfig

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Topicstarter
als ik ping krijg ik deze results:
Antwoord van xxx.xxx.xxx.xxx: bytes=32 tijd<1 ms TTL=128
das dus geen ping van 0

wat ook raar is dat is dat ik 2 100 m/bit netwerkkaarten heb maar dat om een of andere manier maar op 10m/bit staan ingesteld is dat een vaker voorkomend probleem en hoe is dat te veranderen?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 07 april 2002 19:57 schreef Toon0007 het volgende:
als ik ping krijg ik deze results:
das dus geen ping van 0

wat ook raar is dat is dat ik 2 100 m/bit netwerkkaarten heb maar dat om een of andere manier maar op 10m/bit staan ingesteld is dat een vaker voorkomend probleem en hoe is dat te veranderen?
Da's kleiner dan 1ms en dat is gewoon goed :)

iStockphoto

Verwijderd

Maar in MOHAA op offciële servers moet je ping toch maximaal 30 zijn. Ik zit, met kabel, meestal rond de 14...

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:43

Gallus

Cheesy

Is het processor gebruik van je router toevallig erg hoog? Dat kan namelijk ook een reden zijn.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Door X101X - zondag 07 april 2002 21:03

in MOHAA op offciële servers moet je ping toch maximaal 30 zijn
Dat is onzin volgens mij, op de officiele EA servers zitten regelmatig mensnen met een ping>100. Ik zit met men 100mbit verbinding(surfnet) meestal rond de 10-20, maar soms schiet ie wel eens uit naar 250(niet op EA servers), dat zijn dingen waar ik niet veel van snap, maar het is af en toe best vervelend. Alleen bij een enkele goeie nederlandse server kom ik onder de 10 (1 ms is de laagste :P)

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-11 11:49

Tittysmack

"no comment"

Hey heb je een multiplayer patch geinstalleerd? anders werkt het in ieder geval KUT! ik heb dat spel ook maar er is nog geen europese patch uit :(

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

Verwijderd

een redelijk tot goede ping is met ADSL alles onder de 150 (150 is redelijk)

edit: 0 vergeten

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 13:14 schreef Ingmar het volgende:

[..]

Dat is onzin volgens mij, op de officiele EA servers zitten regelmatig mensnen met een ping>100. Ik zit met men 100mbit verbinding(surfnet) meestal rond de 10-20, maar soms schiet ie wel eens uit naar 250, dat zijn dingen waar ik niet veel van snap, maar het is af en toe best vervelend. Alleen bij een enkele goeie nederlandse server kom ik onder de 10 (1 ms is de laagste :P)
Dan ben jij dus zo'n verdomde lagger, waar online gamers een hekel aan hebben. Speel dan niet online!!!!! Serieus, mensen met een hoge ping verneuken online games...

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 13:22 schreef Nosfer@tu het volgende:
een redelijk tot goede ping is met ADSL alles onder de 150 (150 is redelijk)

edit: 0 vergeten
150 redelijk?? Als er iemand met een ping van 150 rondrent heb je voordurend last van lagg.. Echt maximaal 50, niet hoger..

Verwijderd

Als ik met ADSL op renegade een server zoek, mag ik blij zijn met een server van onder de 150

Met Mhaa en RTCW, is het meestal rond de 50 ja

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Door X101X - maandag 08 april 2002 13:26

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 08 april 2002 13:14 schreef Ingmar het volgende:
[..]

Dat is onzin volgens mij, op de officiele EA servers zitten regelmatig mensnen met een ping>100. Ik zit met men 100mbit verbinding(surfnet) meestal rond de 10-20, maar soms schiet ie wel eens uit naar 250, dat zijn dingen waar ik niet veel van snap, maar het is af en toe best vervelend. Alleen bij een enkele goeie nederlandse server kom ik onder de 10 (1 ms is de laagste )

Dan ben jij dus zo'n verdomde lagger, waar online gamers een hekel aan hebben. Speel dan niet online!!!!! Serieus, mensen met een hoge ping verneuken online games...
Nou ik dacht het niet, die uitschieters van 250 krijg ik alleen op servers die aan de andere kant van de wereld staan, of servers die zelf niet helemaal lekker zijn(dus alleen maar pings van 200+).

Ik zie trouwens dat ik een foute zin in men vorige post heb staan... op EA servers heb ik altijd een ping <40, daar schiet ie niet uit hoor (zal het ff aanpassen). Mensen met een modem veroorzaken over het algemeen lag, daar ben ik met men 100mbit(fullduplex) niet schuldig aan.

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Pagina: 1