Door X101X - maandag 08 april 2002 13:26
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 08 april 2002 13:14 schreef Ingmar het volgende:
[..]
Dat is onzin volgens mij, op de officiele EA servers zitten regelmatig mensnen met een ping>100. Ik zit met men 100mbit verbinding(surfnet) meestal rond de 10-20, maar soms schiet ie wel eens uit naar 250, dat zijn dingen waar ik niet veel van snap, maar het is af en toe best vervelend. Alleen bij een enkele goeie nederlandse server kom ik onder de 10 (1 ms is de laagste )
Dan ben jij dus zo'n verdomde lagger, waar online gamers een hekel aan hebben. Speel dan niet online!!!!! Serieus, mensen met een hoge ping verneuken online games...
Nou ik dacht het niet, die uitschieters van 250 krijg ik alleen op servers die aan de andere kant van de wereld staan, of servers die zelf niet helemaal lekker zijn(dus alleen maar pings van 200+).
Ik zie trouwens dat ik een foute zin in men vorige post heb staan... op EA servers heb ik altijd een ping <40, daar schiet ie niet uit hoor (zal het ff aanpassen). Mensen met een modem veroorzaken over het algemeen lag, daar ben ik met men 100mbit(fullduplex) niet schuldig aan.
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?