[CM] Mooie schakelaars voor baybus etc.?

Pagina: 1
Acties:

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Ik ben al geruime tijd bezig met dingen te verzamelen voor me casemod. Ik heb bijna alles compleet, maar ik zit toch met 1 ding : de afwerking. no offence tegen andere casemodders, maar ik vind de schakelaartjes die gebruikt worden niet mooi. ik wil eigenlijk alles een geheel hebben. dus ook de schakelaartjes moeten niet te ver uitsteken, het liefst "erin" zitten.

heeft iemand een mooi voorbeeld van dat soort dingen. (virtual-hideout etc al goed doorgeken, maar zat niet veel tussen, ik wil graag wat meer als 1 voorbeeld :P )

alvast bedankt

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Ik zou zeggen: pak je Conrad catalogus uit je nachtkastje en blader 'm eens door ;)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 18:37 schreef zork het volgende:
Ik zou zeggen: pak je Conrad catalogus uit je nachtkastje en blader 'm eens door ;)
hehe.. ik heb er nog 3 liggen (inclusief de neiuwste)
maar hij heeft iet supermooie ertussen zitten (ja of 50euro's)

et gaat er meer om , hoe ik een ebetje van die "standard" schakelaars afkom, of een origineel idee dat werkt :9 ter vervaning van schakelaars (niet te ingewikkeld)

bijvoorbeeld een platte draaiknop met uitsparing die je in een 5,25bay kan plaatsen

Verwijderd

Zelf had ik ook geen zin in die standaard tuimelschakelaars voor mijn baybus. Ik heb zwarte wipschakelaars gebruikt. Dit plaatje heb ik geleend van conrad, maar de schakelaars heb ik gewoon bij de lokale electronicaboer gehaald. Het zijn trouwens Marquardt schakelaars.

Afbeeldingslocatie: http://image.conrad.nl/pix/700/G1/700215G1.JPG

Ik heb die links boven om mijn ccfl aan en uit te zetten en die links midden om mijn fans te schakelen. En waarom zwarte schakelaars? Omdat mijn case donkerblauw paarsig metallic van kleur is en dan staan zwarte schakelaars beter als witte, rode of groene knopjes >:)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
zien er wel cool uit.. maar die zie je ook best wel veel.... het is het mooiste als je van die knoppen hebt die "van je kast zelf" zijn.
maar goed..ik ga eens ff tekenen.. heo alles staat.. probleem is dat ik nog een beetje moeilijk ben omdat het een midi tower is, beetje lastig met ruimte, en dan vind ik et weer zo zonde :D hehe..
naja.. ik ga eens tekenen

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

zie mijn CM topic,

[topic=460905/1]

verlichte knopjes

Verwijderd

Misschien tijd voor een nieuw onderdeel op GoT: SwitchModding! :7

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Dit is mijn oplossing van je probleem...:

Afbeeldingslocatie: http://62.131.204.141/Enterprice/CASEmod/Frontje05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://62.131.204.141/Enterprice/CASEmod/CM1-02.jpg

Nogal ffectief (al zeg ik het zelf ;))

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 21:14 schreef Enterprice_NL het volgende:
Dit is mijn oplossing van je probleem...:

Afbeeldingslocatie: http://62.131.204.141/Enterprice/CASEmod/Frontje05.jpg

[afbeelding]

Nogal ffectief (al zeg ik het zelf ;))
ik zat er al te denken.. :) dit is "meer'wat ik bedoel (ja ik ben een zeikerd)

het meot er zou maar zeggen uit gaan zien als een soort live-drive(2)

Verwijderd

als je het geld niet boeit, pak dan de Digidoc 5 of zo, ziet stoer uit, LCD met backlight en leuke knopjes. IMO veel vetter dan zo'n 'duffe' baybus

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 22:24 schreef HerrTod het volgende:
als je het geld niet boeit, pak dan de Digidoc 5 of zo, ziet stoer uit, LCD met backlight en leuke knopjes. IMO veel vetter dan zo'n 'duffe' baybus
lol.. ehmz..dat gaat echt zeker over men budget heen.. btw, ik heb alles al behalve de knopjes! :9

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
ow btw,.. stupid me |:( ik had vergeten te zeggen dat men mod een stealth mod gaat worden. :)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
*schop*

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

er zijn van die schuif-laatjes voor je 5.25 bay te koop... (zie ze vaak op beurzen)
als je daar een veer achter/in zet en zo'n klik/snap sluiting (die je ook wel op deurtjes van pc kasten vindt.. in maakt kun je het handvat er af halen en een baybus in het laatje bouwen... door op het frontje te drukken komt ie dan naar buiten...

of je maakt zo'n klik/snap sluiting op een 5.25 frontje en het frontje voorzie je van 2 pinnen aan de onderzijde... dan klapt er een klepje open, je baybus maak je dan er achter ...

misschien nog een klein stukje rookglas(plexi) in het frontje maken, dan kun je daar evt nog leds achter maken.

en als switches... ik ben bezig met een stel draaiknoppen (3x4) van conrad, heb een li-an li pc60, daar komen dan alu knoppen op die komen +/- 1 cm door een 5.25 cover heen te steken. de gaten een mm groter als de knoppen, en dan wat leds achter het frontje zodat je een mooie blauwe gloed door rond je knoppen ziet... als de alu knoppen een gleuf hebben dan prop ik daar misschien ook nog wel een rode led in...

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Pagina: 1