ehm, maar hun humor _is_ ook leuk
One's never alone with a rubber duck.
Was het niet zo dat die co ook voor commercieel staat? Dus als de com in .com. Dan maken ze binnen hun land dus ook onderscheid. Maar www.shit.net.uk heb ik nog nooit gezien...
wat valt me dit van jullie tegen zeg!!! 
niemand weet het dus??????
niemand weet het dus??????
Dat is gewoon een keuze van het land zelf, en niet alleen engeland heeft hiervoor gekozen maar wat dacht je van bral.co.za (Zuid Afrika) of bral.co.jp (Japan).
Het is dus gewoon de keuze van het land.
En de states waren als eerste, vandaar die gewoon .COM .NET .GOV .EDO etc hebben.
Maar ... met een tussenvoegsel als .CO. of .EDU. heb je dus meerdere mogelijkheden.
Je kan bijvoorbeeld de naam bral.nl op meerdere manieren gebruiken als het bral.co.nl en bral.edu.nl of bral.gov.nl zou zijn.
En binnenkort komen de .EU (Europa) de .SEX (Ok dan) .MED (Medisch) en nog wat meer van die afkortingen ook beschikbaar.
T'is maar wat je wilt als land zijnde ... het valt me op dat juist de grotere landen de tussenvoegsels gebruiker.
Het is dus gewoon de keuze van het land.
En de states waren als eerste, vandaar die gewoon .COM .NET .GOV .EDO etc hebben.
Maar ... met een tussenvoegsel als .CO. of .EDU. heb je dus meerdere mogelijkheden.
Je kan bijvoorbeeld de naam bral.nl op meerdere manieren gebruiken als het bral.co.nl en bral.edu.nl of bral.gov.nl zou zijn.
En binnenkort komen de .EU (Europa) de .SEX (Ok dan) .MED (Medisch) en nog wat meer van die afkortingen ook beschikbaar.
T'is maar wat je wilt als land zijnde ... het valt me op dat juist de grotere landen de tussenvoegsels gebruiker.
Verwijderd
ze wisten niet dat koninkrijk met een "K" moest schrijven ipv "C"
die rare engelsen toch...
ontopic, zou het echt niet weten, maar vroeg het me ook altijd af.
die rare engelsen toch...
ontopic, zou het echt niet weten, maar vroeg het me ook altijd af.
Verwijderd
waarom .co.uk?? je hebt hetzelfde met .co.jp
Is wel logisch, ze doen hetzelfde wat the US of A deed met .com, .org etc... aleen dachten de yanks toen niet aan andere landen en dus zijn die TLDs internationaal geworden.
Eigenlijk ontbreekt achter .com .us (wat wel bestaat maar natuurlijk nauwelijks gebruikt wordt).
Vreemder is eigenlijk dat Domein Registratie Nederland geen .co.nl etc heeft...
Is wel logisch, ze doen hetzelfde wat the US of A deed met .com, .org etc... aleen dachten de yanks toen niet aan andere landen en dus zijn die TLDs internationaal geworden.
Eigenlijk ontbreekt achter .com .us (wat wel bestaat maar natuurlijk nauwelijks gebruikt wordt).
Vreemder is eigenlijk dat Domein Registratie Nederland geen .co.nl etc heeft...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Vreemder is eigenlijk dat Domein Registratie Nederland geen .co.nl etc heeft...[/quote]Juistem.. Had een stuk overzichtelijker geweest.. Eigenlijk had dat een standaard moeten worden vind ik.
.........www.raketje.com....................soon.....
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 11:05 schreef bekkel het volgende:
nederland krijgt dat nu toch ook.?
www.cda.regering.nl
dacht ik.[/quote]Euhm, maar dat is dan weer een SUB-domein.
Dat wil zeggen dat die namen zoals CDA/PVDA/VVD/D66 etc. onder gebracht gaan worden onder 1 domein genaamd REGERING.NL.
nederland krijgt dat nu toch ook.?
www.cda.regering.nl
dacht ik.[/quote]Euhm, maar dat is dan weer een SUB-domein.
Dat wil zeggen dat die namen zoals CDA/PVDA/VVD/D66 etc. onder gebracht gaan worden onder 1 domein genaamd REGERING.NL.
Verwijderd
Ja idd, het blijven Engelsen ('t is maar goed dat ze op een eiland wonen). De extensie .gb bestaat trouwens, maar die wordt niet echt gebruikt. Net als .uk en .com
Pagina: 1