Wie woont in Dordt en wil een lanparty?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het leek ons (Kolonel_E en ik) wel een keer leuk een LANparty te houden in dordrecht. Dan bedoel ik niet eentje van 10/20 man ofzo, nee echt richting de 50/60 man. Dus daarbij komende dan ook een ruimte te huren, eet/slaap/douche mogelijkheden en de hele mikmak.
zie ook:Lan in Dordt zoiets moet het dus worden....

Hierbij vraag ik dus of andere mensen ook interesse hebben, enzo jah, dit ook te realiseren. Het is alleen maar een idee, nog niks kwa organisatie bekeken alleen mogelijke plaatsen.

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 18:19
ikke :D

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:29

ko9

Mwah, als het goed wordt opgezet heb ik wel intresse denk ik...
Lekker dichtbij ook trouwens (ik kom uit Zwijndrecht...)

Verwijderd

Ik kom uit Papendrecht en ken plus minus 6 gasten die ook wel willen, Trouwens die lan uit die link was niet echt een succes, was bijna niemand en werd toen ingekort naar 10 uurtjes, was wel jammer.

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

ik woon ook in dordt

heb je wel netwerk hardware voor 50 man ? (lijkt me wel handig :P)
50 man red je denk ik niet meer door switchje aan switchje te pluggen.

damn moet wel goed lezen |:( laat maar :P

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Ik woon in Oud-Beijerland maar ik das 20 min rijden v Dordt duz intresse heb ik zeker wel!!
Denk wel dat ik meer mensen weet die intresse hebben!
Maar waar wil je het houden met zoveel man??Sporthal Sterrenburg??
:)

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Dan rij ik met Frodo mee. (ik ken die gozer (jammer genoeg ;)))

Verwijderd

Ik woon niet meer in Dordt maar ik heb zeker wel interesse!

Verwijderd

lan party in Dordt...relex...ik weet misschien nog wel een grote locatie (150 m2)... meer info op: http://www.shurgard.nl/nl/locations.htm

• cooolkast
  • Niet online
Ik zie dat er toch aardig wat geinterresseerden zijn, mooi. Nou hebben we het nog niet specifiek over plaatsen en hardware gehad maar ze zijn er al wel over aan het nadenken. We moeten zelf nog ook een beetje in onze vriendenkring rondspitten of er daar ook nog geinterresseerden zijn.

We dachten zelf ook al aan Sporthalsterrenburg, de Ijshal(is Kolonel_E laatst geweest, mooie grote ruimte, douche bar etc..)en verder misschien wel de aula van een school, ik zit op SDL Overkampweg, en dat is ook wel een geschikte lokatie...Verder als jullie nog tips hebben over plaatsen of de verdere supplies(netwerk spullen, eten drinken)....Misschien dat DCH kan sponseren ofzo....Laat jullie ideeen maar komen!

Verwijderd

lans zijn altijd cool :) \o/

• cooolkast
  • Niet online
Op maandag 08 april 2002 18:34 schreef e-Zz het volgende:
lan party in Dordt...relex...ik weet misschien nog wel een grote locatie (150 m2)... meer info op: http://www.shurgard.nl/nl/locations.htm
Kolonel_E: het ligt voor de gevangenis en aan de afrit van de N3 (als ik me niet vergis) gebouw nog niet van binnen gezien, maar ziet er groot en modern uit, zal dus wel goed zijn, zit nog niemand in, echte nieuwbouw......
Zou dus heel geschikt zijn zo dicht bij de N3 enzo, groot, modern.....

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01 21:48
Ik woon ook in Dordt.. en ik ken ook nog wel minstens 4 mensen die dan komen !

InfoTracer en ik kunnen wel voor een 2x een 24 poorts hub zorgen. We hebben misschien al plannen om er een te gaan kopen. En die andere kunnen we wel tijdelijk lenen.

Ik ken ook nog wel wat mensen die een 2e pc hebben om als fileserver te gebruiken. :D

Leechuh!! :P

• cooolkast
  • Niet online
Op maandag 08 april 2002 20:50 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
Ik woon ook in Dordt.. en ik ken ook nog wel minstens 4 mensen die dan komen !

InfoTracer en ik kunnen wel voor een 2x een 24 poorts hub zorgen. We hebben misschien al plannen om er een te gaan kopen. En die andere kunnen we wel tijdelijk lenen.

Ik ken ook nog wel wat mensen die een 2e pc hebben om als fileserver te gebruiken. :D

Leechuh!! :P
Ik kan zelf in elk geval ook wel voor minimaal 1 server, waarschijnlijk wel meerdere zorgen.....Wat we verder nog zouden moeten doen/maken is een website, organisatie/commite/raad om dus echt plannen te maken....een soort van clubje dat lans en dergelijken gaat organiseren.....
En sponsering ofzo zou me erg handig lijken, hoe krijg je zoiets voor mekaar?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ok,. kolonel_e / ViperVenom / Aplpha beyonder en ik zijn amten, dus kunnen we samen gaan..als infotracer en alpha dan idd die switches kunnen realiseren..zou et perfect zijn..

er meot vooral een grote douchekbine komen..
Doucheparty emt at least a minimum dick of 15cm is required :D

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• AlPha.BeYoNdeR
Voor sponsoring zorgen doe je als je zeker weet wat de plannen zijn. Zodat je de betreffende sponsor kan laten zien waar je mee bezig bent, wat je wilt en of je stevig in je schoenen staat.

Een LAN feest zoals Drome kan zo bij 3Com aankloppen om een paar leuke netwerkrouters te komen plaatsen.

Voor een LAN zoals deze zou ik bijvoorbeeld Heijligers of DCH ( :r ) of zelfs Alternate om hulp vragen.

(Heijligers --> 24 poorts Compaq 100mbit switch :9~ )

• cooolkast
  • Niet online
Op maandag 08 april 2002 21:09 schreef gitaarwerk het volgende:
ok,. kolonel_e / ViperVenom / Aplpha beyonder en ik zijn amten, dus kunnen we samen gaan..als infotracer en alpha dan idd die switches kunnen realiseren..zou et perfect zijn..

Heb jij nog ideeen voor lokaties ofzo? Verder kan ik misschien zelf nog wel wat hulp krijgen van een computerbedrijf in Spijkenisse....ik kan zelf nu denk ik wel 2 servers regelen....het wordt helemaal top volgens mij!

Verwijderd

ik *D

Zal zo wel ff een site opzetten waar mensen kunnen reggen...

• AlPha.BeYoNdeR

OMFG wat een ideeën heb jij :D

Ik denk dat we dit wel ergens in de Zomervakantie moeten kunnen doen. En ik denk dan ongeveer zo aan het begin (ik ben er 4 weken van de hele vakantie niet)

Ik geef Vipervenom wel een schop onder z'n hol om samen met hem een 0-sec site maken :p (lay out scrappen is niet zo moeilijk :D )

En ik bedoel.. Als InfoTracer zijn rijbewijs heeft binnekort gaan we bekant elke grote LAN party af die er maar is :D

• AlPha.BeYoNdeR
Op maandag 08 april 2002 21:18 schreef Silent_One het volgende:
ik *D

Zal zo wel ff een site opzetten waar mensen kunnen reggen...
hahaha n00b :D

( waar is je vorige account gebleven ? )

We zullen anders morgen wel ff kijken voor een eventuele site voor deze LAN ok rob?

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 21:19 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:

[..]

OMFG wat een ideeën heb jij :D

Ik denk dat we dit wel ergens in de Zomervakantie moeten kunnen doen. En ik denk dan ongeveer zo aan het begin (ik ben er 4 weken van de hele vakantie niet)

Ik geef Vipervenom wel een schop onder z'n hol om samen met hem een 0-sec site maken :p (lay out scrappen is niet zo moeilijk :D )

En ik bedoel.. Als InfoTracer zijn rijbewijs heeft binnekort gaan we bekant elke grote LAN party af die er maar is :D
Chill een beetje :P ben al bezig

• AlPha.BeYoNdeR
Op maandag 08 april 2002 21:20 schreef Silent_One het volgende:

[..]

Chill een beetje :P ben al bezig
Wat denk je waar ik mee bezig ben dan.. Check het sig'je :P

Verwijderd

lan party's zijn geil maar dick van 15 cm haal ik net niet |:(

• AlPha.BeYoNdeR
Op maandag 08 april 2002 21:31 schreef Jazzy_jef het volgende:

[..]

lan party's zijn geil maar dick van 15 cm haal ik net niet |:(
Ik haal zo de 19 cm man :o

Maar ff Ontopic..

Ik denk dat er heus nog wel meer mensen zijn uit Dordrecht en omstreken hiero :P

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

lol
ik heb trancebender.com vrij
dus als rob (silent_one) ff een site maakt is trancebender.com ff tijdelijk domein ok?

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 21:34 schreef gitaarwerk het volgende:
lol
ik heb trancebender.com vrij
dus als rob (silent_one) ff een site maakt is trancebender.com ff tijdelijk domein ok?
Maakt mij niet uit ik kan ook zo een subdomain aanmaken op xgn..... :7

Verwijderd

zwijndrecht hiero, enne ik had een lan van 11 pc's 2 weken geleden, en die gasten hebben ook wel zin om te komen :)

• Kolonel_E
laat ook maar weer eens wat van me horen..
voor lokaties denk ik het meest aan drechtstedenhal (ook dichtbij een afrit van N3, en dichtbij een ziekenhuis :P) die site die E-Zz gaf vindt ik ook wel wat (die lokatie van hun in dordt dan) alleen heb ik het vermoeden dat daarzo geen douches zijn, in drechtstedenahl (schaatsbaan) wel > voor hockeyplayers... iemand nog ander suggesties? kwa sponsering dacht ik ook gelijk aan Heijligers, Vite of DCH... de kleine pcwinkels dus..
ik zal, als de plannen groter worden, ook een flyer maken en ophangen op mijn school (DaVinci college romboutslaan 40 Dordrecht) volgens mij wil de helft van die lokatie ook wel ernaartoen >:)

Offtopic: ik kan ook net in die douchkabine dan :P
(just a joke > Hans Teeuwen - wat vind jij lekker, samen onder de douche, kan best fijn zijn)

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 21:51 schreef Kolonel_E het volgende:
laat ook maar weer eens wat van me horen..
voor lokaties denk ik het meest aan drechtstedenhal (ook dichtbij een afrit van N3, en dichtbij een ziekenhuis :P) die site die E-Zz gaf vindt ik ook wel wat (die lokatie van hun in dordt dan) alleen heb ik het vermoeden dat daarzo geen douches zijn, in drechtstedenahl (schaatsbaan) wel > voor hockeyplayers... iemand nog ander suggesties? kwa sponsering dacht ik ook gelijk aan Heijligers, Vite of DCH... de kleine pcwinkels dus..
ik zal, als de plannen groter worden, ook een flyer maken en ophangen op mijn school (DaVinci college romboutslaan 40 Dordrecht) volgens mij wil de helft van die lokatie ook wel ernaartoen >:)

Offtopic: ik kan ook net in die douchkabine dan :P
(just a joke > Hans Teeuwen - wat vind jij lekker, samen onder de douche, kan best fijn zijn)
hey collega, ik zit ook wel is op romboutslaan, maar ik heb gewoon les op de prof waterinklaan 5 , en als je dus flyers hebt, geef maar hier versier ik mooi mijn scholltje :)

• Kolonel_E
haha, da's mooi, maar dan moet dit plan nog net iets serieuzer worden.. spam ook je hele msn list met de link van dit topic > helpt ook >:) (normaal hou ik niet van spammers, maar dit is voor een goed doel :P)

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 17:33 schreef cooolkast het volgende:
Het leek ons (Kolonel_E en ik) wel een keer leuk een LANparty te houden in dordrecht. Dan bedoel ik niet eentje van 10/20 man ofzo, nee echt richting de 50/60 man. Dus daarbij komende dan ook een ruimte te huren, eet/slaap/douche mogelijkheden en de hele mikmak.
zie ook:Lan in Dordt zoiets moet het dus worden....

Hierbij vraag ik dus of andere mensen ook interesse hebben, enzo jah, dit ook te realiseren. Het is alleen maar een idee, nog niks kwa organisatie bekeken alleen mogelijke plaatsen.
Jij woont toch in de Bankastraat?

(big brother is watching you >:))

• Kolonel_E
stalker!! hij woont op dat hoekhuis.. ik in die straat waar hij een hoekhuis van is :P

Verwijderd

Ik zit op Davinci Oranjelaan, Maar die ijshal is geen optie, wij hadden ooit ook zo'n plan maar de kosten om te huren waren zo verschrikelijk hoog.

Lan in ridderkerk: http://welcome.to/nl-team

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ikke volgend jaar naar die school :)
worden we een of andere GOT famillie heheh

Ehmz. rob? hoeveel mb heb jij nog over op je server?
ik heb trouwends nog geen mysql draaiend op trancebender.com

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op maandag 08 april 2002 22:20 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik zit op Davinci Oranjelaan, Maar die ijshal is geen optie, wij hadden ooit ook zo'n plan maar de kosten om te huren waren zo verschrikelijk hoog.

Lan in ridderkerk: http://welcome.to/nl-team
ridderkerk? pff.. lekker eind rijden.. ofniet??
btw. is coolkast of schitzofreak nou roel ofniet? (ik ben de weg kwijt)

Verwijderd

Breda hiero - is prima te rijden. count me in.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

fok..zo komen er nog veel :7
ehmz.. : VOL = VOL :9
hehe

nej..we moeten dan maar ff kijekn..sjit.. kunnen we dan beter geen orginisatoren inhuren? lijkt me een stuk beter

• cooolkast
  • Niet online
Op maandag 08 april 2002 22:45 schreef gitaarwerk het volgende:

[..]

ridderkerk? pff.. lekker eind rijden.. ofniet??
btw. is coolkast of schitzofreak nou roel ofniet? (ik ben de weg kwijt)
ik ben Roel en Schitzofreak weet ik niet maar toch.....

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-01 15:36
Oranjelaan ;-) Daar heb ik in 1997/1998 gezeten toen er nog een HTS inzat... Ben toen netjes meeverhuisd naar Rotterdam naar de HTS aldaar. In principe kun je het in die gymzaal doen. Douches aanwezig en er is ook een bovengymzaaltje (stuk kleiner dan de grote) maar daar zou je uitstekend kunnen slapen... Stroom trek je uit de kantine want voor zover ik nog kan herinneren zit op het podium daar een 380 volt aansluiting.

Anders komen jullie eerst ff sfeer proeven in Rotterdam op 24 t/m 26 mei. Dan organiseer ik een LAN weekend voor 50 personen. http://fragvalley.cjb.net

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 22:44 schreef gitaarwerk het volgende:
Ehmz. rob? hoeveel mb heb jij nog over op je server?
ik heb trouwends nog geen mysql draaiend op trancebender.com
Heb geen limit >:) dus laat maar komen

• AlPha.BeYoNdeR
Op maandag 08 april 2002 22:57 schreef gitaarwerk het volgende:
fok..zo komen er nog veel :7
ehmz.. : VOL = VOL :9
hehe

nej..we moeten dan maar ff kijekn..sjit.. kunnen we dan beter geen orginisatoren inhuren? lijkt me een stuk beter
Dan huren we van die oetlullen in die alleen maar cash willen vangen :r voor een beetje papierwerk wat wij ook met z'n vieren kunnen doen jordy

• AlPha.BeYoNdeR
Op maandag 08 april 2002 23:22 schreef Silent_One het volgende:

[..]

Heb geen limit >:) dus laat maar komen
Bij mijn chello zit ook na anderhalf jaar geen gezeik over een limit ;) --> Oftewel we merken het vanzelf wel :?

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 23:28 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:

[..]

Bij mijn chello zit ook na anderhalf jaar geen gezeik over een limit ;) --> Oftewel we merken het vanzelf wel :?
xgn webserver is geen chello gevalletje hoor :P zit wel op een iets grotere mbit lijn :P

[ontopic]
Temp site is bijna klaar dus we kennen zo gaan beginnen met inschrijven :7

• Kolonel_E
Op maandag 08 april 2002 23:26 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:

[..]

Dan huren we van die oetlullen in die alleen maar cash willen vangen :r voor een beetje papierwerk wat wij ook met z'n vieren kunnen doen jordy
joh, maar ik denk niet dat een paar jongens van 17 a 18 jaar veel zullen bereiken, misschien kunnnen we grotere lanparty-organisatoren inlichten, vragen of ze ons willen helpen.. ik weet niet of hun al te cash-gericht zijn.. als iemand nou een mooi mailtje schrijft, en ons plan op een zodanige manier aanprijst, incl. de link van dit topic natuurlijk.. zelf ben ik daar niet goed in.. de HTS klinkt ook wel goed.. maar verhuren ze die dan?

• jjbstolk
  • Laatst online: 16:46
Op maandag 08 april 2002 21:53 schreef triple--6 het volgende:

[..]

hey collega, ik zit ook wel is op romboutslaan, maar ik heb gewoon les op de prof waterinklaan 5 , en als je dus flyers hebt, geef maar hier versier ik mooi mijn scholltje :)
Da Vinci college zeker?! |:

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 10:03 schreef jjbstolk het volgende:

[..]

Da Vinci college zeker?! |:
yup davincie hier :P net zoals de andere helft van dit topic

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 16:41
hummm...Vind alleen die optie van die douchekabine wel OK

Btw als het in ridderkerkjuh is wip ik effe langs:P
Niet zo verweg.

Verwijderd

Om welke spellen gaat het ?¿?¿?¿?
Ik hoop cs wat dan kom ik zeker :Y)

• Kolonel_E
tuurlijk cs, dat heeft onderhand iedereen wel op zijn pc staan.. eigenlijk moet je voor je naar een lan gaat je pc volproppen met games (of instaldisks meenemen) en daar kijken wie er nog meer hetzelfde spel wil playen, vorige keer hadden we totaal onverwacht met zijn alle (12 man) insane zitten spelen, vette fun :)

Verwijderd

LANNUH.. :P

Waar en wanneer weet nog wel wat gasten die mee willen doen.!
Misschien doe ik zelf ook wel mee..8-)

Verwijderd

Ik woon in Dordrecht en wil zeker komen!

Als er maar TO of SF gespeeld wordt
>:)

• Kolonel_E

• cooolkast
  • Niet online
Ik zie dat het lekker loopt, ik zal nog wel even verder info zoeken voor het organiseren en voor een goede lokatie.

Is een internetverbinding ook nog iets om over na te denken?

• cooolkast
  • Niet online
Op maandag 08 april 2002 22:14 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Jij woont toch in de Bankastraat?

(big brother is watching you >:))
Hoe weet jij trouwens dat ik daar woon?

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 15:16 schreef cooolkast het volgende:
Ik zie dat het lekker loopt, ik zal nog wel even verder info zoeken voor het organiseren en voor een goede lokatie.

Is een internetverbinding ook nog iets om over na te denken?
internet lijkt me wel handig ja , voor drivers, patches enzovoorts, tja met 11pc's zoals ik hier had , kon ik gewoon me internetserver tussen hub en chello mikken, maarja dat is maar 1,5Mbit beetje weinig voor 50pc's

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op dinsdag 09 april 2002 10:59 schreef Piksa het volgende:
hummm...Vind alleen die optie van die douchekabine wel OK

Btw als het in ridderkerkjuh is wip ik effe langs:P
Niet zo verweg.
jij tegenwoordig ook hier op tweakers? (ikke is GGHANS)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

met 17-18 jarige (vergeet niet dat ik bijna 19 ben)
moet het wel te doen zijn, maar ik wil niet alles op me nemen..ik heb et al zo druk met vanalles enzo..en investeren heb ik weinig zin in..sponsors?moeilijk te zoeken,.. behalve die orginasatoren : tuurlijk kost het geld, maar dat mag toch wel?

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 16:07 schreef cooolkast het volgende:

[..]

Hoe weet jij trouwens dat ik daar woon?
Omdat ik op 5 min. loopafstand van jou woon.

• cooolkast
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 11:28 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Omdat ik op 5 min. loopafstand van jou woon.
En wie ben je dan wel? Bekende van m'n zus ofzo?

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 11:24 schreef gitaarwerk het volgende:
met 17-18 jarige (vergeet niet dat ik bijna 19 ben)
moet het wel te doen zijn, maar ik wil niet alles op me nemen..ik heb et al zo druk met vanalles enzo..en investeren heb ik weinig zin in..sponsors?moeilijk te zoeken,.. behalve die orginasatoren : tuurlijk kost het geld, maar dat mag toch wel?
Tuurlijk mag het geld kosten, Zolang je maar waar voor je geld krijgt.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ja,..heel belangrijk..maar ik vind dat er een limiet is op 20 euro per persoon..maar goed..

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 12:36 schreef gitaarwerk het volgende:
ja,..heel belangrijk..maar ik vind dat er een limiet is op 20 euro per persoon..maar goed..
Als je nou eerst kijkt hoeveel het gaat kosten, hoeveel man er dan kunnen komen (en er komen) dan weet je ook wat het ongeveer gaat kosten per persoon

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 11:47 schreef cooolkast het volgende:

[..]

En wie ben je dan wel? Bekende van m'n zus ofzo?
Hoe heet je zus?

• Kolonel_E
idd, het moet nog wel toegankelijk zijn voor de huis, tuin en keuken tweaker/gamer. naar wie zouden we moeten mailen om info te kunnen krijgen? iig naar de lokatie > vragen hoeveel het kost om zo'n ruimte te huren voor 2 a 3 dagen en de oppervlakte/specificaties voor die ruimte(s). een paar naar eventuele sponsers (aan sponsers een aantal vrijplaatsen geven?) ehm iemand nog verder ideeen? is iemand zo goed met praatjes dat ie meestal wel mensen over kan halen (gladde verkoper) die zo'n mail kan schrijven?

• cooolkast
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 13:26 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Hoe heet je zus?
maar nu wilik weleens wat van jouw weten, want hoe ken jij mij?!?!?!

• Fallout
  • Laatst online: 20-12-2025
Ok, bij deze wil ik me opgeven voor de LAN parthee! Ik woon ook in dordt en ik hoorde van vertrouwelijke bronnen dat gasten van daVinci dit willen organiseren. Is dat correct? (ik zit er namelijk ook op)

Ik heb trouwens nog een FTP server en een 8 poort 100mbit switch. Misschien wel handig ;)

• Kolonel_E
jah, als je het topic hebt doorgelezen heb je gezien dat ongeveer de helft van de posters op davinci zit. enne, ik heb ook wel een 8 poorts 10/100mbit switch, maar als je met veel man gaat lannen gaat de snelheid er toch vanaf als er allemaal 8 poorts dingen aan elkaar worden geconnect. dus we moeten eigenlijk sponsers of mensen hebben die 24 poorts switch hebben. fileserver is altijd wel leuk :) dit hele gebeuren is alleen nog maar theoretisch opgezet.. echte actie (mailen naar bedrijven) is nog niet gebeurd.

Verwijderd

OK Lanparty is supreme ik woon in Ridderkerk en wil me opgeven voor dit gebeuren eventueel ook voor de organisatie ervan. Sponsors zoeken locatie enz enz.

//offtopic//

weet iemand wat er met de MEGALAN is gebeurd

//offtopic//

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Op dinsdag 09 april 2002 12:26 schreef Dreamzter het volgende:
LANNUH.. :P

Waar en wanneer weet nog wel wat gasten die mee willen doen.!
Misschien doe ik zelf ook wel mee..8-)
zo toch ook eindelijk bij GoT gekomen

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Verwijderd

Lijkt wel complete DaVinci LAN-party *d
kan nog lachuh worden

• Kolonel_E
jah, eigenlijk wel, misschien kunnen wel onze school vragen of we in de aula mogen gamen, als er zo veel belangstelling voor is. en HTX als jij nog goeie info voor ons hebt, mag je best meewerken, wij hebben alleen ervaring met eigen LANs die we thuis hebben gehouden (6 t/m 12 mensen) heb jij meer ervaring daarin?
msn: kolonel_e@hotmail.com
contact me, or someone else..

• cooolkast
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 21:06 schreef Kolonel_E het volgende:
jah, eigenlijk wel, misschien kunnen wel onze school vragen of we in de aula mogen gamen, als er zo veel belangstelling voor is. en HTX als jij nog goeie info voor ons hebt, mag je best meewerken, wij hebben alleen ervaring met eigen LANs die we thuis hebben gehouden (6 t/m 12 mensen) heb jij meer ervaring daarin?
msn: kolonel_e@hotmail.com
contact me, or someone else..
Hello, I'm someone else:P
cooolkast@hotmail.com , trouwens voor alle mensen die ideeen en dergelijken hebben mail maar of voeg me toe bij msn.....

• Fallout
  • Laatst online: 20-12-2025
Ik post ff wat voor een maat van me, die helaas geen lid van tweakers is:

jWalker;
Ik ben zeer zeker heel erg geinteresseerd in een LAN in dordt, lokatie idee is misschien de GROMA tussen dubbeldam en stadsploders, die staat tijdelijk leeg, verder werk ik bij DCH en kan navragen of sponsoring mogelijk is.

Je kan me bereiken op: jovian_Walker@hotmail.com

Verwijderd

Het gaat in ieder geval de goede kant uit.

Verwijderd

Okay ben nu bezig met de database voor de site (voor het reggen) nog ff geduld en hij is online *D

Verwijderd

:9
Noem es wat vette blaaz spellen om te doen dan ben ik es ff installen en gamen. >:)

En niet allemaal CS noemen ofzo d'r zijn ook nog andere games.

lekker Fragguh ofzo altijd leuk ;)

wellekker vaag |:(

Verwijderd

Ik woon in Papendrecht..op zich ook wel zin hoor ;)

(ff schoolinfo, als we toch interessant bezig zijn...: Johan de Witt gymnasium, nu HIO in Breda :P)

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 19:52 schreef Gul'Dan het volgende:
Ik woon in Papendrecht..op zich ook wel zin hoor ;)

(ff schoolinfo, als we toch interessant bezig zijn...: Johan de Witt gymnasium, nu HIO in Breda :P)
hey ken jij dan eene diantha ?

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 16:42 schreef cooolkast het volgende:

[..]

maar nu wilik weleens wat van jouw weten, want hoe ken jij mij?!?!?!
>:) >:)

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:14
laat ik ook maar eens op dit topic reageren aangezien mijn naam al een paar keer is gevallen :)
Lan organiseren moet lukken daar hoeven we geen mensen voor in te huren.
Alleen het moet wel iets van een half jaar van te voren worden geplant enzo want er moet dan veel geregelt worden

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:28
* pica wil ook wel komen...
Afhankelijk van de plaats, en de datum.

Is er al een webpage gemaakt?

Steam

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-01 15:36
Op woensdag 10 april 2002 19:38 schreef HTX het volgende:
OK Lanparty is supreme ik woon in Ridderkerk en wil me opgeven voor dit gebeuren eventueel ook voor de organisatie ervan. Sponsors zoeken locatie enz enz.

//offtopic//

weet iemand wat er met de MEGALAN is gebeurd

//offtopic//
MegaLAN is meeverhuisd met de HTS naar Rotterdam. Daar hebben ze nog voor zover ik weet 2 parties neergezet. Ondertussen geven ze hun LAN weekends in Oud-Beijerland (info via www.megalan.nl)

In de ruimte die MegaLAN in Rotterdam de LAN's hield gaan wij nu LANparty's houden. (societeit van studentenvereniging)
Pagina: 1