Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
nee zeker niet, ik hoor duidelijk het toerental verhogen!Op zondag 07 april 2002 17:40 schreef Emphelator het volgende:
resonatie???
bij afsluiten van de luchttoevoer gaat deze 1000 toer/min snaller draaien , dit omdat deze minderlucht kan verplaatsen en dus ook minder weerstand heeft
ik jou geval kan de lucht diie jou koeler verplaatst niet goed weg .....
Verwijderd
de lucht wordt uit de kast gezogen... dus moet het ergens ook weer ingaan...(meestal zitten er gaten in de kast zodat lucht er ook weer in gaan) misschien zitten die gaten dicht. ( als je de stofzuiger aanzet en dat gat waar alle stof enzo ingaat dichthoud dan gaat de stofzuiger een hogere toerental maken )
oops verkeerd gelezen
Verwijderd
intakeOp zondag 07 april 2002 17:46 schreef ShereKahn het volgende:
dus moet ik er een outtake fan inhange ofzo??
in dit geval circuleert de lucht in je pc, (de uitgaande lucht dient gedeeltelijk weer voor de inkomende lucht, daar deze lucht reeds een bepaalde snelheid heeft gaat de koeler dus sneller draaien)
ervoor nam hij dus lucht van buiten waardoor hij meer kracht moest doen .... een oplossing voor dit probleem is volgens mij zorgen dat je die lucht circulatie kan verstoren , dit misschien door een intake te voorzien net aan de fann ? op deze intake moet niet persee een fan denk ik zelfs ...
Rated Speed 2200 ~ 4300 R.P.M.
Air Flow MAX 37 . 54 CFM
Noise Level 26 ~ 38 dB(A)
En dan?Op zondag 07 april 2002 21:19 schreef _Q_comet het volgende:
laat de kast eraf
Binnen de kortste keren je hardware onder de stof en rommel hebben zitten?
Nah, daar word je PC op den duur alleen maar slechter van
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
Verwijderd
heb dus maat het zijpaneel eraf gelaten
geen idee, hij schakelt echt een tandje hoger gewoon
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Verwijderd
Verwijderd
Het lijkt mij als je de kast dicht doet dat je cpufan niet genoeg lucht krijgt, en daarom sneller gaat draaien, en daarom meer lawaai maakt. Als je dus die fans er in zet heb je een betere airflow(beter luchttoe en -doorvoer) en krijgt je cpu koeler meer lucht en zal ook dan ook minder hard zijn best moeten doen om lucht te krijgen
Verwijderd
jup, thats what ie doesOp maandag 08 april 2002 15:24 schreef vanDee het volgende:
Het lijkt er op dat er iets te dicht op de cooler zit. Houd je hand maar es vlak boven een cooler, dan gaat het geluid ook omhoog.
Ik ga er eens ff een intake fan inhange dan maar