Toon posts:

[RTCW] zodanig wreed aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://membres.lycos.fr/liquidbeats/screenshot.jpg

das maar een voorbeeld van hoe mensen hun RTCW aanpassen zodat het makkelijker wordt.. zodat je de vijand beter kan zien..
tot dit moment speelde ik altijd met standaard instellen en had er weinig last van.. maar dan ga je je verstoppen op plekken dat je denkt dat men je ECHT niet ziet en dan zien ze je toch, of ga je spectaten bij een sniper op je team en die knalt tegenstanders neer die jij geen eens op het scherm ziet..
nu heb ik dan ook mn instellingen zodanig aangepast dat ik ook op deze manier alles zie, en snipen is nu echt piece of cake geworden maar vind er weinig aan dat dit mogelijk is. Vind gewoon dat het niet zou moeten kunnen en dat iedereen in originele config speelt, zonder al die aanpassingen dat het zo makkelijk voor ze wordt..

vind dit ook een beetje beginnen te lijken op cheaten!! en het spel wordt er toch ook stuk minder leuk op????? zit weinig realisme aan zo'n gekleurd scherm dat een oorlogs spel moet voorstellen.. :/

Verwijderd

Wat heb je dan precies aangepast? zeker de picmip , lodbias enzo... ?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-11 09:18
lijkt een beetje op cheaten dit,
maar ut is idd nogal dom dat dit gewoon in de config zit

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:04
En nu komt dus de tijd die je ook bij Quake 3 had, zo laag mogelijke instellingen, zodat we lekker veel FPS krijgen, alles goed kunnen zien, etc. Het gaat nu alleen nog maar om het winnen en niet meer om de fun.

Btw screenie werkt hier niet echt.

There is no magic.

Verwijderd

Ik krijg een 404 error bij die link.

• Crash
Op zondag 07 april 2002 17:30 schreef The Will het volgende:

[...]

Btw screenie werkt hier niet echt.
klopt
toen net deed ie ut nog, zal wel aan lycos liggen

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Screenie werkt hier ook niet.

Maar wat zijn dat allemaal voor instellingen dan?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
hmm nee was ook geen screenie van mezelf maar van iemand anders op zijn server ruimte..
maar het spel gaat er echt zwaar op achteruit maar aan de andere kant zie je alles + iedereen wel stukken beter..
maar er zit totaal geen realisme meer in :/

maar wat ik wel weer vind is dat als de rest het doet ik zelf weinig keus heb.. ik moet het dan ook maar doen wil ik een beetje bij blijven :/

maar ik baal er echt van

Verwijderd

Screenshots en meer info te vinden hier

Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://freelance.guidestone.com/reapz/tweakcomp1.jpg

• Crash
dan is er toch gelijk alle lol vanaf om te gamen |:(

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Lijkt mij gewoon cheaten hoor :r

iStockphoto

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:57
heb je ook een screenie met een tegenstander erin? mij valt ie zo niet op hoor!!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op zondag 07 april 2002 19:51 schreef Damasz het volgende:
Screenshots en meer info te vinden hier

Voorbeeldje:
[afbeelding]
Ziet er uit als r_picmip 16, is in officiële Q3 matches niet toegestaan (dacht r_picmip 5 als max?). Tja of dit cheaten is, lastig. Ik speel toch liever mèt textures, beetje saai anders :D

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Lijkt wel op die whitewalls onzin die je ook wel eens met CS hebt/had.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• JoeKurr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 14:06

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Zo te zien komt het de framerate niet echt ten goede

Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:57
Op maandag 08 april 2002 00:00 schreef JoeKurr het volgende:
Zo te zien komt het de framerate niet echt ten goede
Waar baseer je dat op? de pc hoeft toch de textures niet te renderen?
Dan zou hij toch sneller moeten gaan!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat een onzin dit. De hele beleving van een spel is dan toch weg.

Wat je ook kan doen als je je tijd zo nuttig wil besteden is een videootje op zetten en dan op FFWD drukken en lekker kijken, dan heb je de film gezien maar een hoop tijd bespaard want t gaat veel sneller!! alleen geen geluid maar das bijzaak. |:(

naja das mijn mening :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:04
Op maandag 08 april 2002 00:12 schreef Hennie-M het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? de pc hoeft toch de textures niet te renderen?
Dan zou hij toch sneller moeten gaan!
Waarschijnlijk baseert hij dat op de screens, waar bij de versie met textures ergens in de 90 FPS haalt en die "witte versie" bij de 70 zit. De tweede set screenies is alleen weer wel een FPS-increase bij de witte versie te merken, waar komt dat dan door?

There is no magic.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Nou ja, het beeld wat helderder en cg_fov wat hoger ok, maar zoals hier staat dat alle textures weg zijn enzo is idd kut.

Btw Ass, snipen makkelijker ??? Je ziet mensen makkelijker ja, maar kan jij mensen nu ineens wel een headshot geven terwijl ze springen ? Daar heb ik btw geen r_intensity voor nodig enzo >:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dit is in mijn ogen gewoon cheaten.
Jij kan anderen al zien terwijl ze nog mijlenver bij jou vandaan zijn.
Ook zie ik dat die bomen geen bladeren meer hebben, dus normaal gesproken zie je niet wat zich daarachter afspeelt, dat is dus niet leuk voor de tegenstander die jij op deze manier afknalt.

Verder is het spel qua uiterlijk niet eens mooi meer, en dus ben je dan alleen aan het spelen om te winnen. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Zegato
  • Niet online
Ik vind het geluid en de graphics eht coolste van een game, dat uitspelen boeit me nog niet eens zo veel :) Maar als mensen zo meer plezier aan hun spel beleven mogen ze dat toch best doen (zolang het maar niet online is)

T.net gallery | V&A ads

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 00:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

heh ik vind het er eigenlijk wel cool uit zien... lijkt een beetje op cartoon rendering :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dit is dus wel online..

Maar als het goed is kan punkbuster dit soort dingen tegen houden door de cvar(oid) instellingen na te lopen, als het bij jou dan niet volgens de standaard cvar instellingen staat ingesteld dan word je gekickt (zelf mogen ondervinden)

Speel btw alleen met mn helderheid wat hoger :)

Verwijderd

Bij UT kan je ook alle lichteffecten uitzetten, je ziet dan een stuk beter. Maar de server zou idd zelf moeten (kunnen) bepalen of iemand die optie mag veranderen, hetzelfde bij de FOV bij sommige spelen

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Mensen die multiplayer gaan cheaten zijn om op te :r. Verder ziet het er door die veranderde instellingen echt bagger uit.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

het is geen cheaten het is gewoon een manier om een hogere fps te krijgen en de tegenstander makkelijker te zien enzo. Vooral handig voor de mensen met wat langzamere pc's. Met quake 3 gebruik ik ook van die instellingen.

Je kan iig wel veel beter worden met goede textures instellingen, omdat alles dan sneller draait enzo.

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 20:11 schreef Crash-Override het volgende:
dan is er toch gelijk alle lol vanaf om te gamen |:(
goh je haalt de woorden uit m'n mond, ik d8 precies hetzelfde toen ik die pics zag ;)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op maandag 08 april 2002 20:34 schreef InoVo het volgende:
het is geen cheaten het is gewoon een manier om een hogere fps te krijgen en de tegenstander makkelijker te zien enzo. Vooral handig voor de mensen met wat langzamere pc's. Met quake 3 gebruik ik ook van die instellingen.

Je kan iig wel veel beter worden met goede textures instellingen, omdat alles dan sneller draait enzo.
Ik zie het als een vorm van cheaten, vooral die 2 serie zie je duidelijk de cheat, zou je met textures nag achter de boom met bladerren kunnen verschuilen zonder de textures zie je hem gelijk... kan gewoon als een cheat worden gezien...

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

En hier kopen alle hardcore gamers nu hun Geforce 4 voor :P Beetje jammere actie om zo het spel te spelen. Als je nou een beter hoofdtelefoon koopt om zo plaatsbepaling te kunnen doen, ok, maar hiermee is alle fun uit het spel gehaald. Ik zou het in ieder geval niet doen.
Pagina: 1