wie weet een bedrijf die super 8 films kan overzetten naar DVD? (met geluid etc..)
Is dit uberhaupt wel mogelijk?
Rob.
Is dit uberhaupt wel mogelijk?
Rob.
You can't have everything. Where would you put it?
Hebben we het hier over videobandjes of echte rollenfilm?Op zondag 07 april 2002 21:50 schreef Extremiel het volgende:
gaat niet meevallen zodra je het beeld projecteerd en (digitaal) gaat opnemen krijg al heel snel interferentie en grote kleurverschillen....
Sorry als ik het fout formuleerden..Op zondag 07 april 2002 21:56 schreef gcb het volgende:
[..]
Hebben we het hier over videobandjes of echte rollenfilm?
Verwijderd
Eh,. super8 hoor.. das film, geen videoOp zondag 07 april 2002 21:40 schreef Bigfoot het volgende:
Met een TV-in kaartje op je PC en een DVD brander is dat uiteraard mogelijk. Bedrijven die dat doen zijn vaak ontzettend duur. Kun je nog beter zelf een DVD brander kopen.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Verwijderd
Over het overzetten van Filmrollen (Projector) naar DVD/VCD????Op maandag 08 april 2002 12:28 schreef Brietus het volgende:
Voor als je het zelf wil gaan doen; in de PCM van vorige maand stond een heel artikel met hoe je dat het beste kunt doen, welke opstelling je kan maken voor het mooiste resultaat.
Misschien staan er ook nog nuttige links bij, ik kan em zelf hier niet meer vinden, iemand anders misschien...
Verwijderd
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
nikszolekkeralss.exe
Met 100 stuks gaat dat een hoop geld kosten, wanneer hij dat bij een bedrijfje wil laten doen.Op dinsdag 16 april 2002 13:46 schreef likkepot het volgende:
Ik (mijn opa eigenlijk) wil al zijn super 8 filmpjes (meer dan honderd) overzetten en het liefst op DVD. Maar deze oude vriend heeft daar geen puf meer voor dus zoekt hij een bedrijfje die dat zorgvuldig doet.
Heeft een van jullie ervaring met zo'n dergelijke instantie ?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq