• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-03 23:11

Rejgun

Leven is Bier drinken

Topicstarter
Mijn keus is gevallen op deze kamera.

Heb op internet wat gezocht, maar de goedkoopste winkel is dus een Duitse winkel.

http://www.photoshoppingcenter.de

heeft iemand ervaring met deze winkel? En hoe zit het met de invoer? komen daar nog extra kosten bij?

Audi: Vorsprung durch Technik

Verwijderd

Ik heb op het moment een bestelling lopen bij Photoshoppingcenter.de voor een A40. Heb afgelopen dinsdag besteld en wordt als het goed is maandag of dinsdag geleverd. Ik heb het bedrag op hun rekening overgemaakt.

Binnen de EU gelden geen invoerrechten en BTW wordt betaald in het land van de shop. In dit geval dus maar 16%.

Als je onder rembours besteld moet je er rekening mee houden dat PTT post € 24 extra in rekening brengt voor de postwissel.

In de shopsurvey stonden ook wat reacties.

• Rejgun

Rejgun

Leven is Bier drinken

Topicstarter
onder rembours komt er dus redelijk wat bij,

maar het overmaken naar hun rekening heb je dus bij de bank moeten doen? en zo ver als ik weet kost dat iets van €7,50 dat je hier aan de bank kwijtbent en ook nog eens zoiets voor de bank in duitsland....

Verwijderd

ik dacht idd 7 à 8 € aan transactiekosten.

• Rejgun

Rejgun

Leven is Bier drinken

Topicstarter
kent iemand een winkel in duitsland waar je gewoon simpel met je creditcard kunt betalen?

Dit vind ik namelijk nog altijd de makkelijkste/veiligste manier van betalen.

Verwijderd

zijn er maar weinig

heb het ook het liefst

maar die kosten voor creditcard transacties zijn om te janken. alleen grote bedrijven als amazon enzo accepteren het. maar een klein kut winkeltje doen dat niet. daz best hatelijk.

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 19:58 schreef Rejgun het volgende:
kent iemand een winkel in duitsland waar je gewoon simpel met je creditcard kunt betalen?

Dit vind ik namelijk nog altijd de makkelijkste/veiligste manier van betalen.
Niet zo snel een in duitsland, maar in luxemburg zit http://www.topvisionshop.com/ en die accepteert creditcards. Is trouwens ook de goedkoopste in de pricewatch met de minolta s404.

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-03 17:38
Ik heb zelf ook zo'n cam uit Duitsland laten komen.

Geen probleem what so ever, je moet alleen wel ff op de verzend kosten letten.Het ene bedrijf verzend met alles erop en eraan( track and trace, per expresse), de ander met de gewone post( beetje traag, zeker als je op je cammie zit te w8en)

Over het overmaken van je centjes:
Ik had zelf de keuze om het kosteloos over te maken, dan duurt het 7 tot 8 werkdagen voor het over gemaakt is( valuta dagen wat wil je? :( ) of met spoed dat was €5.40.
Drie maal raden wat je doet, met het laatste haal je gewoon een week w8 tijd eraf!!

Ook altijd verzekerd op laten sturen, want de postbodes lopen ook al langer mee als vandaag( of heb je nog nooit van de uitdrukking "Van de vrachtwagen gevallen gehoord"? )

Plaatjes van de Cam zijn echt om te :9~, alleen heb ik wat troubles met het afdrukken:
Zie ook mijn post:
[Off topic btw] [topic=460208/1/25]

Let wel!!!! Dit heeft niets met deze cam te maken meer met windhoos.............. :'(

Heeft iemand daar een oplossing voor?

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Pagina: 1