• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-03 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Dit is niet om te unlocken, die van mij is al vrij

Maar ik wil graag nieuwe software in mijn Nokia'tje zetten. Gewoon omdat ik graag up to date ben. Nokia zelf durft 65 euro's te vragen om bugs uit HUN product te halen. Dat vind ik achtelijk.

Nu kan ik al op meerdere locatie's firmware filetjes binnenhalen, maar hoe weet ik nou welke taal ze zijn? En welke kabel moet ik ervoor maken? Of is een flashkabel zo te koop?

NB: Mocht dit niet kunnen, dan hoor ik het wel.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Helaas mag dit eigenlijk niet in dit forum. Unlocken is daarentegen tegenworodig wel toegestaan, alsmede algemeen praten over flashen, wat ik dan nu ook doe.

Even over je vraag (voordat hij wordt gesloten ;))
In principe is iedere DCT-3 phone, dat is de vorige generatie Nokia's (dus niet de 5210, 8310 en 6510), zelf te updaten. Je hebt het juiste PPM package nodig, waar jouw taal instaat. Bij Nokia is dat over het algemeen A,B,C etc.

Maar als je je phone nog korter hebt dan 1 jaar of kunt aantonen dat hij super-brak is, moeten ze hem gewoon voor je maken! Even lid worden van Club Nokia, zo gepiept (en gratis)!

Over de verkrijgbaarheid van flashkabels mag ik je helaas niets vertellen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nou volgens de regels of je nou hem wil unlocken of niet mag het toch niet.

maare als er echte bugs inzitten dan zou ik gewoon naar het nokia center gaan. Daar MOETEN ze het gratis doen, zeker als je lid bent van clubnokia.

Verwijderd

Tja je mag dus niet zelf je toestel gaan upgraden met nieuwe firmware.
Gewoon even naar nokia center gaan en je toestel daar gratis upgraden. :)

Dit topic is gesloten.