Toon posts:

Fire-wire sound en video aan voorkant

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft enig idee hoe ik een fire wire aansluiting sound en video dingen aan voorkant van m'n pc krijg? in een lege cd- drive bay o.i.d.
Zijn hier soms modules voor te krijgen en zo ja waar? mijn fire wire kaart heeft een interne ingang.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zou de kabels vanaf de achterkant kunnen verlengen en dan voorin een bay schroeven, audio en firewire is niet zo heel moeilijk, maar denk dat het met video(VGA) nog wel wat moeilijker wordt.

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 17:05 schreef Terw_Dan het volgende:
Je zou de kabels vanaf de achterkant kunnen verlengen en dan voorin een bay schroeven, audio en firewire is niet zo heel moeilijk, maar denk dat het met video(VGA) nog wel wat moeilijker wordt.
kan je niet voor je vga gewoon een verlengkabel nemen en die door je kast laten lopen en voor in een bay schroeven? Moet je wel een goede kabel gebruiken wil je geen kwaliteitsverlies. Of er ook kant er klare oplossingen zijn weet ik niet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Modules zijn op iedere fatsoenlijke PC-beurs te krijgen, meestal bij een van die kabels-en-stekker boeren. USB, sound heb ik zeker gezien, ik heb zelf geen firewire gezien, maar daar kijk ik ook niet naar (no firewire here)

Je hebt ze in zowel 3.5" panel als inbouwpakketten.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
*D kijk dat wou ik horen, ik kijk gouw ff op een beurs
thanx