PII-266 repareren

Pagina: 1
Acties:

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 20:21
Ik heb hier een PII-266, gekregen van iemand die hem uit zijn cartridge probeerde te halen, en daarbij 3 componentjes eraf rukte...

Nou wil ik toch eens proberen om dat ding nog aan de praat te krijgen, dan heb ik toch lekker goeiekoop een leuk cpu'tje voor een klein servertje. Ik heb helaas GEEN digicam, maar ik heb hem ff voor jullie onder de scanner gelegd, kijk maar ff op <removed>

Het gaat om C69, C81 en de weerstand/condensator die rechts van C81 zat. Ik moet dus weten welke waarden die hebben (hadden). Iemand met zo'n cpu die me wil helpen, of datasheets ofzoiets?

[ Voor 11% gewijzigd door Rataplan_ op 28-10-2003 16:25 ]

Verwijderd

heb er hier 1 liggen , ik kijk ff

lol fyfiek zijn ze het zelfde als
81 --> 86
69 --> 1 boven c53

je zult er weinig aan hebben maar ik kan nix meten oid hier... heb je die weerstandjes er niet bij gekregen dan?

• Rataplan_
nee... anders was het probleem niet zo groot he ;)

Maarre... fysiek zijn ze allemaal hetzelfde... staat ook geen waarde op gedrukt normaal gesproken...

Verwijderd

nope helaas.. staat nix op.....

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 21:37
hmmmmz wees d'r wel voorzichtig mee, maak je een foutje of issie toch nog niet goed wanneer je 'em in een mainboard prikt bestaat de kans dat je 't mainboard opblaast... voorzichtig, maar wel stoer :)

• Rataplan_
Ja oke, maar ik toch nog een bx bord over, die nou gewoon zonder cpu daar ligt weg te rotten... ZOU die overlijden, nix aan de hand.

Niemand die die waarden weet van die componenten?
Pagina: 1