[cm][wc]Fan radiatuer HQ08

Pagina: 1
Acties:

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:33

EntonoX

Team leider

Topicstarter
even een vraagje,

ik heb voor mn waterkoeling een radiateur in mn HQ08 gebouwd, deze ligt horizontaal boven in de kast (achter floppy drive) nu hangt er een 12cm fan onder die op dit moment de lucht van bovenaf door een gat in de bovenkap , lucht naar binnen zuigt door de radiateur heen.

Mijn vraag is nu heeft iemand dit al eens geprobeerd? en zal het wat uitmaken qua koeling?? (warme lucht stijgt) de reden dat ik voor deze methode heb gekozen was puur constructief .... zeg maar...

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:33

EntonoX

Team leider

Topicstarter
(kick) niemand??

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Verwijderd

IK zou zeggen draai je fan eens om en kijk wat beter werkt :?

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 16:30 schreef EntonoX het volgende:
even een vraagje,

ik heb voor mn waterkoeling een radiateur in mn HQ08 gebouwd, deze ligt horizontaal boven in de kast (achter floppy drive) nu hangt er een 12cm fan onder die op dit moment de lucht van bovenaf door een gat in de bovenkap , lucht naar binnen zuigt door de radiateur heen.

Mijn vraag is nu heeft iemand dit al eens geprobeerd? en zal het wat uitmaken qua koeling?? (warme lucht stijgt) de reden dat ik voor deze methode heb gekozen was puur constructief .... zeg maar...
dus alle warme lucht blaas je zo je kast in? of wordt die meteen afgevoerd?
Warme lucht stijgt wel op de fan andersom zetten is wel effectiever maar dat zal niet veel schelen denk ik.

uitproberen is ook een goed idee