[Winamp] COM'on Winamp 0.2 gereed!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 11:54

AdLentis

Gadget Inspector

Topicstarter
Vandaag heb ik COM'on Winamp 0.2 (beta) afgerond en op m'n website gezet. Ik heb 'm ook afgeleverd bij www.winamp.com, maar het zal nog wel even duren voordat hij daar beschikbaar is.

COM'on Winamp doet ongeveer hetzelfde als Com Control van Bas Konings, maar dan beter. >:) Het programmaatje werkt prima onder alle 32-bit windows versies en er zit een uitgebreide handleiding (HTML Help) bij.

Ik ben nog bezig met een nieuwe, verbeterde handleiding met duidelijkere uitleg en meer voorbeelden. 8-)

Het proggie is op mijn website te downloaden. Laat ff jullie mening weten. :)

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:20

Nicap

Tsssk....

Er staat op je site dat er maximaal 4 knoppen te gebruiken zijn.
Daaronder staat dat er maximaal 2 knoppen voor "shift" gebruikt kunnen worden.
Wat hebben 2 shift knoppen voor zin met 4 knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
COM'on Winamp doet ongeveer hetzelfde als Com Control van Bas Konings, maar dan beter.
Beter had je het echt niet uit kunnen leggen jah :{
Maar euh wat deed die van Bas Konings dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis

AdLentis

Gadget Inspector

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 17:47 schreef Nicap het volgende:
Er staat op je site dat er maximaal 4 knoppen te gebruiken zijn.
Daaronder staat dat er maximaal 2 knoppen voor "shift" gebruikt kunnen worden.
Wat hebben 2 shift knoppen voor zin met 4 knoppen?
Er staat (goed lezen joh ;)) dat je 4 knoppen PER COM POORT kan gebruiken. Als je 2 COM poorten hebt zijn dat dus 8 knoppen. Dan hebben 2 shift knoppen dus wel zin! :)
Op zondag 07 april 2002 17:49 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Beter had je het echt niet uit kunnen leggen jah :{
Maar euh wat deed die van Bas Konings dan ?
Ik citeer (van m'n site):

COM'on Winamp is een applicatie waar mee je met behulp van één of meer simpele knoppenpaneeltjes die aangesloten zijn op de COM poorten van je computer Winamp kunt besturen.

Op elke COM poort kunnen maximaal 4 knoppen worden aangesloten en 1 LED voor feedback. Wat je met de knoppen wilt doen en wanneer de LED aan/uit moet gaan kan je allemaal instellen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:20

Nicap

Tsssk....

Dus je kan als je op shift 1 van compoort 1 drukt knopje 2 van compoort 2 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 21:40 schreef Nicap het volgende:
Dus je kan als je op shift 1 van compoort 1 drukt knopje 2 van compoort 2 gebruiken?
jups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een beetje het idee van een oude gamepad gebruiken voor winamp. Maar dan met weinig functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:23

Wokschotel

Op 6 wielen

Hee, leuk, dat zocht ik. Eens uitproberen. Eventuele bugs volgen nog ;)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis

AdLentis

Gadget Inspector

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 21:40 schreef Nicap het volgende:
Euhm... tja... het zit zo:

Je kan aan elke knop (ongeacht de poort) 4 functies toewijzen: Standaard, Shift1, Shift2 en Shift1+2. Als je de shift1-knop ingedrukt houdt, en je drukt op knop2 wordt dus de shift1-functie aangeroepen van knop2 ipv de standaard functie. (8>

Als je aan een knop de functie shift1 toewijst, kan je verder nix aan die knop toewijzen. Hij heeft altijd de functie shift1, want hij kan zichzelf nu eenmaal niet "shiften." ;)

Hoeveel poorten je gebruikt maakt niet uit. Als je er 2 gebruikt heb je gewoon 8 knoppen, 1 t/m 8! *D

edit:

Het nut zit 'm dus in het volgende:
Stel, je hebt 8 knoppen. Als 1 daarvan de "shift1" is, dan heb je nog 7 knoppen over. Aan elke knop kan je nu een standaard-functie en een shift1-functie toewijzen (shift2 en shift1+2 zijn onbruikbaar want er is geen shift2 knop). Je kan dan dus 7 x 2 = 14 functies gebruiken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis

AdLentis

Gadget Inspector

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 21:46 schreef robh het volgende:
een beetje het idee van een oude gamepad gebruiken voor winamp. Maar dan met weinig functionaliteit?
Naja, weinig? Tijdens het gamen kan dit superhandig zijn. En ik wil in de toekomst ook andere programma's gaan ondersteunen (DivX Player :9) ...

Verder zit zo'n knoppenpaneeltje supereenvoudig in elkaar. Het kost zowat nix (hoeft zowat nix te kosten) om zo'n ding te maken. *D

Pagina: 1