[XP] refreshen van CDROM-speler werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Hephaistos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-02-2024
Ik heb hier een doos met XP, waarin een Plextor-brander en een toshiba DVD-speler zit. Plex is master, DVD is slave.
Explorer hoort bij het verwijderen van CD's uit de spelers de informatie te verversen, maar bij de DVD-speler doet ie dat dus niet. Bij de plex wel.

Iemand die dit eerder heeft gehad of gezien; please help.

Verwijderd

kebbut zelfde probleem met mijn Ricoh CD-RW/DVD-combo. In het "Hoofdscherm" van mijn computer laat hij altijd de naam van de cd/dvd zien die erin zat toen verkenner voor het eerst werd opgestart. Ik kan zovaak refreshen ak wil, maar de naam van de oude cd-rom blijft staan.
Tot dusver ook voor mij geen solution found.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

ik heb het probleempje ook gehad maar ik heb van alles geprobeerd maar ik vond ook geen oplossing.

maar ik installeer windows regelmatig opnieuw en nu werkt het wel naar toebehoren

(allebij XP) ;)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

Ga naar uitvoeren type gpedit.msc (werkt alleen met de Prof versie)
Ga naar Computerconfiguratie > Beheersjablonen > Systeem > Zet bij Autoplay uitschakelen > niet geconfigureerd.

Doe dit ook bij Gebruikersconfiguratie.

Herstart de computer.
nu werkt de verversing weer

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:52:
Ga naar uitvoeren type gpedit.msc (werkt alleen met de Prof versie)
Ga naar Computerconfiguratie > Beheersjablonen > Systeem > Zet bij Autoplay uitschakelen > niet geconfigureerd.

Doe dit ook bij Gebruikersconfiguratie.

Herstart de computer.
nu werkt de verversing weer
Na 2 jaar zal de TS het probleem (hopelijk) wel opgelost hebben hoor..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Inderdaad - om te voorkomen dat mensen nog gaan reageren op de originele vraag sluit ik dit topic maar :)

In ieder geval wel bedankt voor je antwoord :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.