Toon posts:

[CM] Another custom case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op vezoek van een andere m8 of mine plaats ik nog een PICie om wat reacties los te maken >:)

Afbeeldingslocatie: http://schurem.cheeseheadz.net/casemod/pics/schurem_casemod7.jpg

dit moet dus een case worden waar drie PC's in moeten passen. en voordat iedereen over me heen valt dat ik resettim z'n idee gejat heb, das dus niet waar want ik was al met dit ontwerp bezig voordat ik Resettim z'n waanzinnig geile ontwerp had gezien >:) Ondertussen is er aan het ontwerp al weer wat verandert, dus ook hier geldt de waarschuwing: "work In Progress"

NEway hope u guys like this better the other one...

(pic is zoals gewoonlijk weer veels te groot, but see if i care, live on 64 K aswell)

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

lijkt leuk.......

render eens een plaatje van de buitenkant ofzo want dit is wel beetje vaag.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

dat ziet er niet slecht uit !
dit ga ik zeker ook volgen, lijkt me wel vet

vind de bovenste klep ook wel handig

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 20:08

Schurem

Anytime, Anywhere

Dat wordt dus mijn kassie, uitgevoerd in hout, twee gamerigs en een serverbakkie. Ik was veel te druk met Falcon4.0 om iemands ideeen erover te kunnen jatten dus.. :P

anyway, voor meer specifix zou ik je door willen verwijzen naar http://schurem.cheeseheadz.net/casemod/

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Verwijderd

Moet je in die bovenste, de warmste pc stoppen.. Kan je nog handmatig een luchtstroom maken :+

Verwijderd

Autocad is leuk he! :) Is een aardige case. Zal wel een gecompliceerde airflow worden.
2 80mm op de HD's eronder en alleen PSU out?

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Op zondag 07 april 2002 16:25 schreef Schurem het volgende:
Dat wordt dus mijn kassie, uitgevoerd in hout, twee gamerigs en een serverbakkie. Ik was veel te druk met Falcon4.0 om iemands ideeen erover te kunnen jatten dus.. :P

anyway, voor meer specifix zou ik je door willen verwijzen naar http://schurem.cheeseheadz.net/casemod/
Begrijp ik nou uit je site dat je die 3 planken op 1
psu wilt gaan aansluiten? Daar ben ik heel benieuwd naar
dan... en zo nee, dan moet je 3 psu's kwijt in die hele
bak... lijkt me ook niet de meest eenvoudige opgave...

Ik wacht met spanning af... :)

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Verwijderd

Topicstarter
@ mujo: als je het plaatje goed bekijkt, dan zitten er 3 PSU's in.... die roze dingen

@ J.A.M.F. die 2 x 80 mm boven de HD's zijn nu (nog) als exhaust gepland, er moeten nog 2 x 120 mm intake fan's in komen, die over de CPU's van de game rigs blazen, dat systeem op de bovenkant is slechts een P200, dus zo warm zal die niet worden...

renderen is wel leuk, maar in dit stadium vindt ik het niet belangrijk, gaat mij er meer om of alles wel past en handig in het gebruik is...

• Schurem

Schurem

Anytime, Anywhere

nee iedere plank krijgt zijn eigen psu. ergens in de kast bouw ik zo'n surge protection stroomblok met een erg mooie schakelaar voorop :D

w8 maar tot we wat verder zijn met het design, hij wordt echt heel vetjes

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

Dat wordt een leuk machinetje maar het maken ervan zal volgens mij geen eitje zijn. (8>

\_Specs_/

Verwijderd

Topicstarter
@ ZiegoM.tk:

17:19:55·[100]@schurem· nope dat zal het zeker niet
17:20:08·[100]@schurem· but the journey will be worth it

Verwijderd

Is het misschien een ID op de onderste 2 mobo's om te draaien, zodat de componenten naar buiten wijzen. :) En dan de zijkanten af te sluiten met plexi. :9 Dan kun je mooi naar alle 3 de mobotjes kijken.. :9~

Just my 3 cents.. :7

Het is maar een ingeving, misschien kun je er wat mee.. ;)

• Schurem

Schurem

Anytime, Anywhere

naah ik hoef niet zonodig naar de mobo's te kijken. ik vind het belangrijker dat mijn kat erbovenop kan gaan liggen pitten ;-)

Verwijderd

Topicstarter
@Oeloe : schurem wil niet kijken, schurem wil bommen gooien!

Nee, hij is dus heel erg tegen windows...
en het omdraaien van de componenten hebben we express so gedaan omdat schurem er een control panel voorop wil bouwen om daar ALLE aansluitingen in te plaatsen, (VGA, geluid, NIC etc etc)

Verwijderd

cool idee, suc6
Pagina: 1