[JavaScript] Functie werkt niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:09
Binnen mijn asp pagina heb ik twee JavaScript functies: Een RefreshForm en ControleerKeuze. Op de pagina staat een combobox met klantnummers en een tabel waarin de klantgegevens van de huidige klant worden weergegeven. Onder de tabel staat een button "Verwijderen".

De Javascript functie zien er als volgt uit:
[script language="JavaScipt"]
funtion RefreshForm(form) {
var I = form.combobox.itemindex;
self.location.href="Verwijderen.asp?Klantnr=" + form.combobox.options[I].value;
}
<!--
function ControleerKeuze(form) {
if (mtConfirmation("Wilt U de klant verwijderen"))
form.frmVerwijderen.submit();
}
-->
[/script]
Excusez-moi als de code niet helemaal juist is, ik heb de broncode niet voor me.

Nadere uitleg:

Als een ander klantnummer uit de combobox wordt gekozen, dan wordt via het onChange-event van de combobox de RefreshForm-functie aangeroepen. Deze functie refresht de pagina en geeft als een QueryString het klantnummer weer.

Als op de knop Verwijderen wordt gedrukt, dan wordt de functie ControleerKeuze() aangeroepen die een messagebox met twee knoppen "OK" en "Annuleren" genereert waarop de gebruiker bevestigend dient te beantwoorden.

Probleem is, dat wanneer de gebruiker op "Annuleren" drukt, het huidige record toch wordt verwijderd, het form wordt toch gesubmit.

De beide JavaScript functies werken afzonderlijk wel naar behoren, alleen als ze samen in een asp-bestand worden gebruikt, krijg ik het probleem met het drukken op de "Annuleren"-knop.

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

[topic=397053/1/25]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.