Asus A7V + Duron 1300

Pagina: 1
Acties:

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26
Ik heb search al gebruikt maar kan er toch niet echt veel wijzer uit worden, ik wil graag weten of een duron 1300 (morgan core) op een A7V kan, de morgan heeft 200fsb dus dat zou wel kunnen maar werkt het ook in praktijk?

(sorry voor mijn verrote taalgebruik)

niks

Verwijderd

Dat moet gewoon kunnen hoor, uiteraard pers je dan wel niet het maximale kunnen uit het beestje, maar hij zal wel gewoon functioneren!

• Chop2000
wat is niet het maximale? ik neem aan dat hij dan op 1250 mhz draait ? (vanwege a7v max multiplier is 12.5)

niks

Verwijderd

Uuuh, ik bedoel dat standaard de FSB dan op een langzamere snelheid zou lopen.
Uiteraard kun je door overklokken het beestje harder laten lopen, maar het resultaat is dan uiteraard minder dan met een moederbord met standaard een hoger FSB.

Verwijderd

Hij draait heel gewoon de 1300 MHz die ervoor staat, in de jumperless mode, die maximale multiplier van 12,5 blijkt in de praktijk ook uit te draaien op 13. Op dit gebied zijn overigens al aardig wat topics gepasseerd.
Uuuh, ik bedoel dat standaard de FSB dan op een langzamere snelheid zou lopen.
Uiteraard kun je door overklokken het beestje harder laten lopen, maar het resultaat is dan uiteraard minder dan met een moederbord met standaard een hoger FSB.
FSB voor Duron is gewoon 100MHz, dus waar jij het over hebt weet ik niet, en het zou dus inderdaad op een A7V gewoon vlekkeloos op de juiste snelheid moeten draaien, terwijl als je dan ook de FSB nog iets opschroeft naar 105 MHz, wat de KT133 nog net aankan, het ding zelfs nog iets harder gaat lopen dan 1300 MHz. Hier spreekt een A7V kenner en gebruiker, en zij die zulke onzin over mijn heilige moederbord uitkramen moeten in de hoek gaan staan, schande!!

• Chop2000
He aad Thanx A LOT! en inderdaad a7v is heilig.... rockstable >:)

niks

Pagina: 1