ik wil dus een intake van aan de voorkant van mn case
ik stuit alleen op een paar probleempjes m.b.t het design van de kast.

ik heb nu dus de voorkap erafgehaald, en het gat voor de fan is er al en ook de fan hangt erin

hier zie je dus mijn probleem -> het "handeltje" om de kap te openen zit precies voor de fan, en dus waar het gat door de kap gezaagd moet worden
. Ik moet dus via een soort schuine construktie (schuin omhoog) boven de handel uitkomen. 

ik heb al ongeveer afgetekend waar het gat gezaagd moet worden ( het wordt rond en niet vierkant zoals daar staat).

hier komt dus het gat, met een fan guard ervoor
ik wil dus die luchtinlaat om het zo maar even te noemen maken van plexiglas en dat dan spuiten (zwart), of hebben jullie een ander idee om dit op te lossen?
ik stuit alleen op een paar probleempjes m.b.t het design van de kast.
ik heb nu dus de voorkap erafgehaald, en het gat voor de fan is er al en ook de fan hangt erin
hier zie je dus mijn probleem -> het "handeltje" om de kap te openen zit precies voor de fan, en dus waar het gat door de kap gezaagd moet worden
code:
1
2
3
4
| _________ | | | |case |/|<- gat / | |/| / <- schuine constructie, soort inlaat gat, dat richting de fan gaat |
ik heb al ongeveer afgetekend waar het gat gezaagd moet worden ( het wordt rond en niet vierkant zoals daar staat).
hier komt dus het gat, met een fan guard ervoor
ik wil dus die luchtinlaat om het zo maar even te noemen maken van plexiglas en dat dan spuiten (zwart), of hebben jullie een ander idee om dit op te lossen?