Als ik op sommige ftp server inlog kan ik geen list opvragen. Ik gebruik winroute om mijn verbinding te delen. Ik heb poort 20 al gemapped en passive mode aan staan. Maar toch werkt het niet... Iemand enig idee?
Probeer poort 21 ook eens, dat is nl ook een standaard poort, het is niet logisch maar je weel maar nooit
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Poort 21 is standaard FTP poort. Hoef je eigenlijk alleen te mappen als je zelf een FTP server draait.
Winroute heeft zelf ingebouwde FTP support als de FTP waar je wilt op inloggen op de standaard poort 21 draait.
Als deze echter op andere poorten draait zou je of Passive-mode(mits de FTP server dat ondersteund) moeten gebruiken of via je register dat andere poortnummer toevoegen (zie handleiding Winroute)
Winroute heeft zelf ingebouwde FTP support als de FTP waar je wilt op inloggen op de standaard poort 21 draait.
Als deze echter op andere poorten draait zou je of Passive-mode(mits de FTP server dat ondersteund) moeten gebruiken of via je register dat andere poortnummer toevoegen (zie handleiding Winroute)