Toon posts:

Duron 600@1080 Wie heeft nog tips ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu draait ie op 10.5x103@1.85v te grazen onder DOS op 45°C op een A7V met standaard koelertje een 10cm die langs de zijkant lucht naar boven blowt. Hij post op 1102, maar loopt dan vast op dnetc. (3.907.937,58 KKeys/sec)

Heeft er nog iemand een gemakkelijke tip waarmee ik hem een beetje stabieler kan krijgen ?

Verwijderd

hummm onder dos......niet echt een uitdaging...wat doe ie onder Win ME /98 ?????

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer hem eerst zo hoog mogelijk te krijgen voor ik windhoos ga installeren. Dit is enkel om te zien hoe ver ik kan gaan.

Verwijderd

Maar windows is een stuk taaier

Verwijderd

Topicstarter
I know... maar dnetc is ook nogal taai he ;-)

Hij post trouwens nu net op 1123. (New personal best :) )

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Jezus......600@1080 met een standaard koeler? Is dat ding dan stabiel? En van welke week is hij?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:16

4POX

Everybody is wired

Wie riep mij

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb em net, maar nog niet gekeken welke week. Er hangt een standaard koelvin en blowertje op en eronder nu een 0.55A Panasonic 10cm blower die de temp op 39°c koelt na een half uurtje dnetc tegen 3.907.937,58 Keys/sec. Bij OGR flipt ie echter wel door. Zeer vaag... De temp is blijkbaar het probleem dus niet, maar het voltage. Zit nu op het maximum (1.85 ingesteld, 1.9 uitgelezen.) Alle settings zijn met softmenu gezet. Zou het helpen als ik ze DIP ?

Verwijderd

4POX: heet JIJ Jezus? Dacht het niet dus....

awel, wie riep Mij nu?

Verwijderd

Topicstarter
Genoeg ge-jezus't nu... :)

10.5x103@1.9 = rockstable (39°C met Dnetc)
10.5x107@1.9 = shaky (ogr flipt)

Kan extra koeling hier nog een verschil maken ? Moet ik dan toch echt een peltier kopen en mijn compaq heatsink modifiëren ?

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>4POX: heet JIJ Jezus? Dacht het niet dus....
awel, wie riep Mij nu?[/quote]Doe normaal man sukkel! :(

Verwijderd

Goeie tip: bedank Jezus op je blote knieën dat je je Duron-600 zover kan overklokken...
Pagina: 1