SiS630 TV-out

Pagina: 1
Acties:

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
hoi...ik heb hier een laptop met een SiS 630 chipset en tv-out. Ik weet dat SiS klote-chipsets levert, maar aangezien ik niet handig genoeg ben met een soldeerbout zal ik het er maar mee moeten doen nietwaar ? :) Er zit ook een DVD drive in de laptop en in combinatie met de tv-out kun je dan natuurlijk fijn films op je tv kijken. Probleem is dat met de standaard drivers van SiS het pc-beeld slechts 50% van de televisie beslaat. Klote dus.
Dus, eerste vraag: is hier een oplossing voor ? (De support van SiS zelf is net als hun produkten)
Verder heb ik de hele "grote tv-out faq" zitten lezen. Onderandere over de proggies tvtool&tvcc2000. Alleen daar moet je wel bepaalde tv-chips voor hebben (bijv chrontel). Ik heb werkelijk geen idee wat voor 'n tv-chip er op de SiS630 set zit. Iemand enig idee ?

Als mensen overig SiS lief en leed met mij willen delen...graag.

Later
Yc

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

hoi heb ook een laptop met de zelfde chipset, en na lang gekloot heb ik hem ook ff maar op ntsc gedaan en dan worden sommige films dan ook veel groter afgebeeld op je tv en die tvtool werkt niet en die tvout in de sis software doet het ook niet misschien bij jou wel maar tvtool is volgens mij alleen voor nvidea kaarten