Ik heb hier een Sony videocamera staan, met een adapter om de batterij op te laden, hier zit gewoon een standaard stekker aan. Maar nu willen we de camera gebruiken in Engeland, en als het even kan ook de batterij opladen.
Maar daar hebben ze weer andere stekkers (zo'n wazig gezekerd ding).
nu is het zo dat ik ook een adapter heb liggen van mijn notebook (ook een Sony) maar omdat deze geimporteerd is uit engeland heb ik daar zowel een nederlandse als een engelse stekker bijgekregen.
Wat ik me nu afvraag, kan ik die engelse stekker van mijn notebook gewoon in de adapter van de camera douwen.
het past wel allemaal, maar het lijkt me niet erg fijn om die adapter naar de knoppe te helpen
iemand een idee, of hier ervaring mee?
Maar daar hebben ze weer andere stekkers (zo'n wazig gezekerd ding).
nu is het zo dat ik ook een adapter heb liggen van mijn notebook (ook een Sony) maar omdat deze geimporteerd is uit engeland heb ik daar zowel een nederlandse als een engelse stekker bijgekregen.
Wat ik me nu afvraag, kan ik die engelse stekker van mijn notebook gewoon in de adapter van de camera douwen.
het past wel allemaal, maar het lijkt me niet erg fijn om die adapter naar de knoppe te helpen
iemand een idee, of hier ervaring mee?