Toon posts:

[unlocken] intel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben search geprobeerd maar dat gaf mij niet het juiste antwoord

het zit zo: ik doe morgen een presentatie over overklokken en nu las ik dit in de faq
code:
1
2
3
4
Voor eens en voor altijd: een eenmaal
 gelockte Intel-processor kan niet meer ge-unlocked worden. 
Laat je niet foppen door mensen die zeggen 
dat ze het wel kunnen, het is simpelweg fysiek onmogelijk

nu is mijn vraag: Waarom is dit onmogelijk

>:) ik w8 met spanning

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
omdat intel bang is dat er dan winkel overgeklokte (langzame) procesors verkopen voor veel snellere (overgeklokte) procesors :)

(kon je dit niet in de search vinden :?)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

waarom? omdat er geen pinnetjes of spanningen zijn die je verbinden/veranderen kunt om de multiplier te veranderen... Van buiten (buiten de CPU core) is het dus niet mogelijk en als jij de CPU core kunt editten voor een multiplier-change dan neem ik je in dienst :D

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op zondag 07 april 2002 14:04 schreef thijz het volgende:
omdat intel bang is dat er dan winkel overgeklokte (langzame) procesors verkopen voor veel snellere (overgeklokte) procesors :)

(kon je dit niet in de search vinden :?)
Ik denk dat "waarom onmogelijk" niet slaat op Intel's beweegredenen maar om de onmogelijkheid dit zelf uit te voeren.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 14:05 schreef limoentje het volgende:
waarom? omdat er geen pinnetjes of spanningen zijn die je verbinden/veranderen kunt om de multiplier te veranderen... Van buiten (buiten de CPU core) is het dus niet mogelijk en als jij de CPU core kunt editten voor een multiplier-change dan neem ik je in dienst :D
juist zulke antwoorde willde ik eingelijk

edit:

thijz: ik wist wel dat ze dat niet wilden alleen daarom is het niet onmogelijk

p.s bedankt limoentje